اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

جهش تولید با مدیریت جهادی محقق می شود/ورود کالای مشابه داخلی خیانت به تولید است

جهش تولید با مدیریت جهادی محقق می شود/ورود کالای مشابه داخلی خیانت به تولید است
امام جمعه بروجرد گفت: ضروری است که برای جهش تولید، از تولیدکنندگان حمایت لازم صورت گیرد و تولید کنندگان نیز محصولاتی تولید کنند که مورد نیاز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند و همه باید با تلاش برای تحقق شعار سال گام بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: باید توجه داشت که تحقق شعار سال با بنر و سخنرانی محقق نمی شود بلکه تحقق این شعار با مدیریت جهادی امکان پذیر است.

,

وی با تاکید بر حمایت مسئولان و دولت از تولید کنندگان تصریح کرد: ضروری است که برای جهش تولید، از تولیدکنندگان حمایت لازم صورت گیرد و تولید کنندگان نیز محصولاتی تولید کنند که مورد نیاز باشد.

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جلوگیری از قاچاق کالا گفت: باید مرزها به روی کالاهای غیر ضروری و کالاهایی که نمونه آنها در داخل وجود دارد بسته شود تا بتوان تولید را با جهش پیش برد.

,

وی بیان کرد: اگر کالایی که مشابه آن در داخل وجود دارد، وارد شود این کار خیانت به تولید است؛ باید مسئولان تلاش کنند تا دغدغه تولیدکنندگان رفع شود و تولیدکنندگان با انگیزه کامل برای تولید تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه