اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چگنی:

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک در چگنی/۲۰۰ روستا ضدعفونی شد

تولید روزانه ۲۰۰۰ ماسک در چگنی/۲۰۰ روستا ضدعفونی شد
محمد علیزاده گفت: روزانه ۲۰۰۰ ماسک در کارگاه های تولیدی شهرستان چگنی تولیدمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد علیزاده در گفت‎وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به کمبود و نیاز جامعه به اقلام بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با شیوع این بیماری در کشور و نیاز شهرستان به اقلام بهداشتی از جمله ماسک، جهت راه اندازی و تجهیز چند کارگاه خیاطی اقدامات لازم از قبیل هماهنگی و گرفتن مجوز از شبکه بهداشت، صنعت و معدن و تامین مواد اولیه انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این کارگاه ها در سه بخش سراب دوره، ویسیان و شاهیوند راه اندازی شده است و روزانه دو هزار ماسک در این کارگاه ها تولید می شود.  

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: ماسک های تولیدی بر اساس اولویت در مراکز درمانی ، پست های کنترل معابر ورود در سطح شهرستان که توسط بسیجیان و نیروهای هلال احمر انجام می گیرد و همچنین مناطق مورد نیاز توزیع می شود.

,

وی بیان کرد: نیروهای جهادی در دو شیفت صبح و بعدازظهر با تعداد ۵۰ نفر در این کارگاه ها فعالیت می کنند؛ این کارگاه ها به صورت روزانه ضدعفونی می شود.
 
سرهنگ علیزاده گفت: تاکنون بیش از۲۰۰ روستا در شهرستان چگنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا توسط بسیجیان و گروه های جهادی ضدعفونی و گند زدایی شده است.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه