اخبار داغ

بامداد امروز؛

نشست زمین در قم 3 نفر را به کام مرگ کشاند+تصاویر

نشست زمین در قم 3 نفر را به کام مرگ کشاند+تصاویر
بامداد 4 فروردین سال 99 بخشی از میدان کشاورز قم نشست کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، کریمی روابط عمومی آتش نشانی قم با بیان اینکه دو خودرو در گودالی که بدلیل نشست زمین در این منطقه بوجود آمد، سقوط کردند که با تلاش نیروهای آتش نشان دو سرنشین خودرو اول نجات یافتند ولی متاسفانه سه سرنشین خودرو دوم (پژو ۲۰۶) جان خود را از دست دادند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: علت به وجود آمدن این گودال هفت متری که موجب این حادثه دلخراش شد توسط کارشناسان در دست بررسی است.

,

همچنین مهدی فراهانی معاون فنی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: امداد امروز چهارم فروردین ۹۹ به دنبال تماس های مردمی مبنی بر ریزش تونل مترو دو خودرو در آن سقوط نموده که سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند و سرنشینان خودروی دیگر با حال عمومی نسبتا مناسب به مرکز درمانی منتقل شدند.

,

سخنگوی اورژانس قم افزود: این حادثه که در ساعت ۰۱:۱۸ دقیقه در میدان کشاورز رخ داده است سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

,

وی تصریح کرد: فوتی های این حادثه که همگی از سرنشینان یک خودرو بودند آقا حدودا ۳۳ ساله ، خانم حدودا ۲۵ ساله و کودک حدودا ۶ ماهه در دم جان باختند.

,

گفتنی است قم از روز گذشته شاهد بارش شدید باران و جاری شدن روان آب ها در سطح شهر و مناطق مختلف استان است و محل ریزش زمین نزدیک به کارگاه کارگاه ساخت مترو است.

شهریور سال گذشته نیز در این محدوده زیمن نشست کرده بود ودر پی نشست زمین به دلیل حفاری مترو  چند روزی از میدان کشاورز به سمت خیابان امامزاده ابراهیم محدودیت های ترافیکی اعمال شده بود.

,
,
,

عامل  نشست میدان کشاورز در سال گذشته شکستگی کانال فرعی آب اعلام شده بود.

,



انتهای پیام/

, , , , ,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه