اخبار داغ

در خانه بمانیم؛

حضور مردم در محیط بیرون، جان سالمندان را به خطر می اندازد/ نوجوان 18 ساله انگلیسی قربانی کرونا شد

حضور مردم در محیط بیرون، جان سالمندان را به خطر می اندازد/ نوجوان 18 ساله انگلیسی قربانی کرونا شد
کرونا در خارج از خانه خیلی دوام نمی آورد و در واقع محیط بیرون در مقایسه با محیط داخل خانه امن تر است، اما مشکل اینجاست که مردم تجمع کرده و محیط بیرون را برای دیگران غیر قابل دسترس می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به گفته سرویس سلامت همگانی (NHS)، با مرگ 37 نفر دیگر بین سنین 18 تا 102 سال، آمار مرگ و میر ناشی از کروناویروس در انگلیس به 257 نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, NHS,

NHS گفت که تمام کسانی که فوت کردند از گروه های آسیب پذیر بودند. در حال حاضر، آمار تلفات در سراسر انگلستان 281 نفر است و تست کروناویروس نزدیک به 6000 نفر مثبت بوده است.

,

در اوایل روز گذشته، بیش از 7 کشته جدید که رقم قبلی آن 240 نفر بود، ثبت شد. بعد از آن اسکاتلند نیز 3 مورد فوتی جدید را گزارش کرد. تست کووید19 در 5683 نفر در انگلیس مثبت بود. تعداد موارد تأیید شده طی یک روز 665 نفر بود.

,
, ,

بنیاد سلامت فِرملی انگلیس گفت که تمام 5 بیماری که در بیمارستان وکسهام پارک جان باختند تحت شرایط سلامت اصولی بودند.

,

این بنیاد طی بیانیه ای گفت: "خانواده های آنها مطلع شدند و در این شرایط سخت ما با آنها همدردی می کنیم."

,

سرویس سلامت همگانی و دیگر بنیادهای سلامت هیچ اطلاعات بیشتری درباره این بیماران ارائه ندادند.

,

آمار اخیر پس از دستور نخست وزیر انگلیس مبنی بر تعطیلی کافه ها، باشگاه ها و رستوران ها به منظور توقف شیوع این ویروس مهلک و علیرغم درخواست دولت و ارگان های بهداشتی در مورد رعایت فاصله اجتماعی پدید آمد. از افراد آسیب پذیر خواسته شد تا به مدت 12 هفته خود را قرنطینه کنند.

,

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که اگر مردم هشدارهای مربوط به فاصله اجتماعی را رعایت نکنند اقدامات سختگیرانه تری اعمال می شود.

,

وی افزود: "در حال حاضر، اگر بیرون می روید و ورزش می کنید باید به نکات پزشکی و رعایت فاصله اجتماعی توجه کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید از خانه خارج نشوید، زیرا ما قطعا اقدامات سختگیرانه تری را اعمال خواهیم کرد."

,

یک پزشک انگلیسی در پاسخ به سؤالاتی درباره خطر خروج سالمندان از خانه گفت که مردم وظیفه دارند با تجمع نکردن، فضاهای خارج از منزل را امن تر کنند.

,
, ,

وی اظهار داشت: "این ویروس در خارج از خانه به دلایل مختلفی مانند؛ دمای پیرامون، نور ماوراء بنفش و چیزهای دیگر خیلی دوام نمی آورد و در واقع محیط بیرون در مقایسه با محیط داخل خانه امن تر است، اما مشکل اینجاست که مردم در بیرون تجمع می کنند و گرد هم می آیند."

,

وی ادامه داد: "فرد سالخورده 70 ساله که یک شبانه روز خود را در خانه قرنطینه کرده و می خواهد به مدت نیم ساعت از هوای تازه بیرون استفاده کند و با فاصله 2 متری از فرد دیگر قدم می زند، قصد افزایش سلامت روان خود را دارد تا بتواند 23 ساعت و نیم دیگری را به سلامت در خانه بماند."

,

خانم هریز افزود افرادی که تجمع می کنند خطرناک هستند و محیط بیرون را برای دیگران غیر قابل دسترس می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه