اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد؛

اعزام 6 اکیپ از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب+تصاویر

اعزام 6 اکیپ از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده جنوب+تصاویر
بهروز گفت: با توجه به شدت بارندگی های اخیر و سیلابی شدن مناطق جنوب کرمان علی الخصوص شهرستان رودبارجنوب منطقه زهکلوت در حال حاضر 6 اکیپ با ظرفیت 40 نفر برای امداد رسانی به این مناطق اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ در پی بارندگی های شدید در جنوب استان کرمان سه محور مواصلاتی در این منطقه مسدود شده است و بنا بر گفته مدیر کل مدیریت بحران استان شهرستان رودبار جنوب، منطقه زهکلوت و روستاهای اطراف این منطقه در محاصره کامل آب هستند و با توجه به قطعی خطوط تلفن همراه و ثابت امکان برقراری ارتباط با آنها وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در این رابطه به خبرنگار ما  گفت: شهر زهکلوت متاسفانه به دلیل بارندگی های اخیر دچار سیلاب شده است بنابراین بر خود واجب دیدیم که نیروهایی تحت عنوان گروه های جهادی برای کمک به مردم سیل زده این منطقه اعزام کنیم.

,

وی با بیان اینکه  در حال حاضر بیش از  6 اکیپ دارای ظرفیت 40 نفر و مجهز به تخلیه آب در حال اعزام به منطقه هستند، گفت: این اکیپ ها تا یک ساعت دیگر جهت امداد رسانی به منطقه اعزام خواهند شد.

,

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: اکیپی هم قبلا جهت  شناسایی و نیازمندی های منطقه اعزام شده  و در حال حاضر در شهر زهکلوت مستقر هستند.

,

بهروز عنوان کرد:در صورت نیاز بیشتر تعداد نفرات تا سقف 200 نفر نیز قابل افزایش است.

,

وی اذعان کرد: در ابتدای امر به جهت اینکه امداد رسانی ها  تخلیه آب از منازل و منطقه است نیروها  باید با تجهیزات کامل اعزام شوند و بعد از آن اگر نیاز به بازسازی باشد تعداد این افراد افزایش خواهد یافت.

,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه