اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی فردا از استان زنجان خارج می‌شود/ تداوم بارش‌ها تا پایان امروز در استان زنجان

سامانه بارشی فردا از استان زنجان خارج می‌شود/ تداوم بارش‌ها تا پایان امروز در استان زنجان
همتی مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه بارشی فردا از استان زنجان خارج می‌شود گفت: بارش‌ها تا پایان امروز در زنجان ادامه دارد و با خروج سامانه بارشی دما هوای زنجان نیز افزایش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت هوای استان زنجان اظهار کرد: میزان بارش باران در چند روز اخیر در سطح استان زنجان 48 میلیمتر بود میزان بارش برف در مناطق کوهستانی نیز 20 سانتیمتر ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها نیز در شهر زرین رود بود تصریح کرد: تا پایان امروز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و امروز بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی شده است.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز در نقاط مختلف استان زنجان فعال خواهد بود عنوان کرد: این سامانه بارشی فردا از استان زنجان خارج خواهد شد.

,

وی با تاکید براینکه بارش‌ها به صورتی نیست که موجب وقوع سیل شود ابراز کرد: کاهش دما را در چند روز اخیر داشتیم و از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود.

,

همتی بیان کرد: از ابتدای مهر ماه تا سوم فروردین امسال میزان بارش‌ها 226 میلیمتر بوده که در مدت مشابه سال گذشته که 212 میلیمتر بود شاهد افزایش 7 درصدی را در استان هستیم.

,

وی خاطر نشان کرد: میزان بارش‌های سالجاری نسبت به وضعیت نرمال که 184 میلیمتر بوده نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش یافته است.

,

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در پیامی روز جهانی هواشناسی را به کارکنان هواشناسی استان و جامعه هواشناسی تبریک گفت و از تلاش کارکنان زحمت کش هواشناسی قدردانی کرد.

,

وی با تاکید براینکه برنامه‌های هواشناسی همگی برای حفاظت از جان و مال مردم در برابر بلایای طبیعی، حفاظت از محیط زیست و افزایش رفاه اقتصادی و اجتماعی در همه بخش‌های جامعه نظیر امنیت غذایی، منابع آبی و حمل و نقل غیره بوده است عنوان کرد: فعالیت‌های سازمان هواشناسی نقش بزرگ و موثری در تامین رفاه و امنیت هموطنان ایفا دارد.

,

همتی ابراز کرد: چهارم فروردین مصادف با ۲۳ مارس از طرف سازمان جهانی هواشناسی به عنوان روز جهانی هواشناسی نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه