اخبار داغ

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد به آمریکا نشانه کوته‌بینی است/ فضای مجازی جزو زندگی مردم شده

اعتماد به آمریکا نشانه کوته‌بینی است/ فضای مجازی جزو زندگی مردم شده
خسروی گفت: این‌که برخی افراد فکر می‌کنند در اقتصاد، آمریکا به ما کمک می‌کند، از نشانه‌های کوته‌بینی و ساده‌انگاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن تبریک مبعث پیامبر اسلام(ص) و نوروز در خصوص سخنان امام خامنه‌ای در سوم فروردین‌ماه‌جاری گفت: پایه تلاش غربی‌ها در خصوص آزادی، انسان‌محوری است درحالی‌که در مکتب اسلام، رضایت خداوند، محور است و با فرهنگ غربی‌ها تفاوت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین خسروی منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ,
 
,
وی با بیان این‌که در غرب، عدالت اجتماعی را رعایت نمی‌کنند افزود: آیا غربی‌ها به آزادی بیان معتقد هستند؟ چرا کسی در غرب جرأت ندارد در رابطه با هولوکاست اظهار نظر کند؟
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در غرب آزادی هست، چرا در کشور فرانسه که خود را مهد دموکراسی می‌دانند، قانون وضع می‌کنند که نباید افراد در دانشگاه‌ها حجاب داشته باشند؟
,
 
,
خسروی تصریح کرد: در برخی کشورهای غربی، انتخابات فقط بین دو حزب محصور است و دیگران جرأت ندارند کاندیدا شوند.
,
 
,
وی افزود: اگر آزادی و عدالت اجتماعی در کشورهای غربی وجود دارد، چرا مسلمانان نمی‌توانند به راحتی آموزه‌های دینی را اجرا کنند؟ و آنان قرآن را آتش می‌زنند و به پیامبراسلام(ص) توهین می‌کنند!
,
 
,
تحریم‌ها به معنای سلب آزادی اقتصادی است
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌هایی که علیه ملت ایران از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی وضع می‌شود به معنای سلب آزادی اقتصادی است و این‌ها نشان می‌دهد آزادی در غرب، شعاری بیش نیست.
,
 
,
خسروی افزود: مقام معظم رهبری روز گذشته فرمودند "غرب تنها سه چهار قرن است که با مفاهیم آزادی و عدالت اجتماعی آشنا شده در حالی‌که اسلام، ۱۴۰۰ سال قبل این مفاهیم را به بشریت هدیه کرده است".
,
 
,
وی اظهار کرد: قرآن می‌فرماید پیامبراسلام(ص) مبعوث شد تا غل‌وزنجیر را از گردن ملت‌ها بردارد و ملت‌ها آزاد باشند. امیرالمومنین علی(ع) می‌فرمایند خداوند پیامبراسلام(ص) را مبعوث کرد برای این‌که بندگان خدا را از بندگی افرادی مانند خودشان خارج و به سوی بندگی خداوند هدایت کند.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود سابقه 14 قرن دفاع اسلام از آزادی اما علت این‌که برخی می‌خواهند آزادی را به غرب وابسته کنند این است که این افراد یا از سابقه اسلام در آزادی اطلاع ندارند یا اطلاع دارند و می‌خواهند آمریکا و غربی‌ها را بزک کنند.
,
 
,
اعتماد به آمریکا نشانه کوته‌بینی است
, اعتماد به آمریکا نشانه کوته‌بینی است, اعتماد به آمریکا نشانه کوته‌بینی است,
 
,
خسروی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای که فرمودند "اگر کوته‌بینی نکنیم ایران به قلّه حکومت اسلامی می‌رسد" اظهار کرد: از نشانه‌های کوته‌بینی این است که ما فقط پیش پا را نبینیم و چند حرکت بعدی را در مسائل مختلف ازجمله سیاسی و اقتصادی ببینیم.
,
 
,
وی افزود: اگر ویروس کرونا مردم ما را درگیر کرده، آن را فقط به عنوان ویروس نبینیم بلکه مسائل مطرح شده مبنی بر ترور بیولوژیک بودن که در کشورهای مختلف در حال بررسی است را مورد توجه قرار دهیم.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که برخی افراد پیشرفت را در تکیه بر غرب می‌دانند و خود را باور نمی‌کنند، یکی دیگر از نشانه‌های کوته‌بینی است در حالی که امام خامنه‌ای در پیام گام دوم انقلاب می‌فرمایند “از ثمرات چهل ساله اول این بود که امام خمینی(ره) ما می‌توانیم را به منصه ظهور رساندند.”
,
 
,
خسروی تصریح کرد: برخی افراد کوته‌بین می‌گویند فلسطین به ما چه ربطی دارد؟! درحالی که سیاست خارجی ما دفاع از مظلومان است و این سیاست اسلام است.
,
 
,
وی اظهار کرد: این‌که برخی افراد فکر می‌کنند در اقتصاد، آمریکا به ما کمک می‌کند، یکی دیگر از نشانه‌های کوته‌بینی و ساده‌انگاری است.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند در خصوص بیماری کرونا نمی‌توانیم از آمریکا کمک بگیریم چراکه اولا آن‌ها متهم هستند و ثانیا به اعتراف خودشان در مسائل اولیه مانند ماسک و غیره در کشورشان مشکل دارند.
,
 
,
غربی‌ها با اصل جمهوری اسلامی مخالفند
, غربی‌ها با اصل جمهوری اسلامی مخالفند, غربی‌ها با اصل جمهوری اسلامی مخالفند,
 
,
خسروی تصریح کرد: برخی می‌گویند غربی‌ها با پیشرفت هسته‌ای ایران مخالف هستند درحالی که غربی‌ها با اصل جمهوری اسلامی مخالفند. یک روز هسته‌ای را بهانه می‌کنند و روز دیگر مسائل دیگری را بهانه خواهند کرد.
,
 
,
وی در خصوص صبر با بیان این‌که خداوند فرمودد انسان را در سختی‌ها خلق کردیم افزود: امیرالمومنین علی(ع) فرمودند دنیا خانه‌ای است که با بلا پیچیده شده است.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صبر یعنی استقامت در برابر مشکلات، گفت: یکی از پیامدهای بی‌صبری نرسیدن به کمالات مادی و معنوی است.
,
 
,
خسروی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس تحمل نمی‌کردیم به پیشرفت‌های نظامی اکنون نمی‌رسیدیم.
,
 
,
وی یادآور شد: در ابتدای جنگ تحمیلی، اسلحه سبکی مانند کلاشینکف را نداشتیم یا کم داشتیم اما امروز با سامانه سوم خرداد پیشرفته‌ترین و گران‌ترین پهپاد آمریکایی را هدف قرار می‌دهیم و این پیامد صبر است.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بی‌صبری در ما گسترش پیدا کند، باید تسلیم شویم. چه تسلیم شیطان درون یا شیطان‌های بیرونی که شیطان اکبر آمریکا است.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: اگر صبوری باشد، انسان، سیدالشهدا(ع) می‌شود که در آخرین لحظات شهادت فرمود خدایا به رضایت تو راضی هستم و استقامت می‌کنم و یکی دیگر از پیامدهای بی‌صبری بی‌بهره‌ماندن از پاداش آن است که خداوند می‌فرماید پاداش انسان‌های صابر، حساب ندارد.
,
 
,
آمریکایی‌ها با چرب‌زبانی، خود را خلاف آن‌چه هستند، نشان می‌دهند
, آمریکایی‌ها با چرب‌زبانی، خود را خلاف آن‌چه هستند، نشان می‌دهند, آمریکایی‌ها با چرب‌زبانی، خود را خلاف آن‌چه هستند، نشان می‌دهند,
 
,
وی در خصوص عدم‌اعتماد به آمریکا، با بیان این‌که خداوند می‌فرماید هر چه پیامبر(ص) فرمود با تمام وجود انجام دهید از طرفی امام خمینی(ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله(ص) است، اظهار کرد: حرف همان است که مقام معظم رهبری فرمودند و به آمریکا اعتمادی نیست.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار ولایتمداری، از بی‌تعهدی‌های آمریکا تجربه چند ساله داریم؛ کودتای آمریکایی انگلیسی 28 مرداد 1332 و سقوط دولت مصدق تا فتنه‌های دیگر نشان از مکار و شارلاتان‌بودن آمریکایی‌ها دارد.
,
 
,
خسروی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی‌ها در موضوع کرونا متهم هستند افزود: مگر از کشور فرانسه خون آلوده به ما ندادند؟! پیامبر(ص) فرمودند مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: شارلاتان یعنی وعده دروغ می‌دهد و با چرب‌زبانی، خود را خلاف آن‌چه هستند، نشان می‌دهند. آمریکایی‌ها دلسوز مردم خودشان نیستند چه رسد به مردم ما!
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز منشأ تفرقه و بدبختی در افغانستان آمریکایی‌ها هستند گفت: مقامات آمریکایی در خصوص کرونا دروغ می‌گویند و این در برجام مانند روز روشن و ثابت شد.
,
 
,
فضای مجازی حیاتی است چون جزو زندگی مردم شده است
, فضای مجازی حیاتی است چون جزو زندگی مردم شده است, فضای مجازی حیاتی است چون جزو زندگی مردم شده است,
 
,
خسروی در خصوص فضای مجازی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تفسیر آیه "واعدو لهم ماستطعتم من قوه" به لزوم توجه به فضای مجازی اشاره کردند چراکه تعبیر آیه این است که به لحاظ قوت هرچه در توان دارید خود را آماده کنید.
,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند توان، فراتر از توان نظامی است و شامل توان اقتصادی، فضای مجازی و موارد دیگر نیز می‌شود.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی حیاتی است چون جزو زندگی مردم شده است و شاید تأثیر فضای مجازی از فضای حقیقی بر مردم و جوانان بیشتر شده است.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: مگر می‌شود در فضای مجازی کوتاهی کرد؟ کانال خبری آمدنیوز آتش بیار فتنه 1396 بود. در ماجرای گرانی بنزین و کرونا چه اقداماتی که در فضای مجازی علیه کشور ما صورت نگرفت؟! اکبر گنجی فراری می‌گوید حقوق بگیر عربستان‌سعودی است و باید کرونا را در ایران بزرگ کنیم. کشورهای زیادی درگیر کرونا هستند اما میزان اخبار کرونا علیه ایران، بسیار بیشتر از سایر کشورها است.
,
 
,
وی تصریح کرد: فضای مجازی جزو زندگی مردم است و باید از آن استفاده کنیم اما دولتمردان باید طبق موازین دینی و قانونی آن را مدیریت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه