اخبار داغ

منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد؛

لزوم رفع موانع تولید برای جهش تولید/ جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق گرفته شود

لزوم رفع موانع تولید برای جهش تولید/ جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق گرفته شود
خسروی گفت: موانع تولید باید رفع شود و مقام معظم رهبری فرمودند برخی گلایه می‌کنند مجوزهای تولید از هفت خان به هفتاد خان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: مقام معظم رهبری 21 سال است، سال‌های شمسی را نام‌گذاری می‌کنند و در این 21 سال، 10 سال را با محوریت اقتصاد قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین خسروی منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، گفت: ,
 
,
وی افزود: نام‌گذاری سال‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تشریفاتی نیست بلکه براساس اشرافی است که بر مسائل کشور و بین‌الملل دارند و نیاز کشور را رصد می‌کنند و با نام‌گذاری سال مسیر مدیریتی مسئولان و مردم را مشخص می‌کنند.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اقتصاد مسئله مهمی است گفت: پیامبراسلام(ص) فرمودند "خدایا نان را بر ما مبارک گردان و بین ما و نان فاصله نینداز". آیت‌الله جوادی‌آملی می‌فرماید نان در این حدیث مظهر اقتصاد است یعنی اگر اقتصاد نباشد، دین نیست.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: در کنار ارکان دیگر اقتصاد، رکن اصلی تولید است.
,
 
,
وی افزود: اگر رونق تولید باشد، جهش نیز انجام خواهد شد.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص جهش تولید گفت: موانع تولید باید رفع شود و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند برخی گلایه می‌کنند مجوزهای تولید از هفت خان به هفتاد خان رسیده است.
,
 
,
خسروی افزود: گاهی تولیدکننده تولید را به بازار می‌برد اما همانند آن وارد کشور می‌شود که باید جلوی واردات و قاچاق گرفته شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: مالیات باید عادلانه باشد و لازم است مشوق‌های صادراتی برقرار باشد.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت اقتصادی از مسائل مهم است چراکه سرمایه‌گذار داخلی و خارجی سرمایه را جایی به‌کار می‌برد که امنیت احساس کند اما اگر امنیت نباشد، سرمایه‌گذار نمی‌آید.
,
 
,
هم‌افزایی بین قوا بسیار مهم است
, هم‌افزایی بین قوا بسیار مهم است, هم‌افزایی بین قوا بسیار مهم است,
 
,
خسروی تصریح کرد: هم‌افزایی بین قوا بسیار مهم است و نباید به‌گونه‌ای باشد که قوه قضائیه مفسد اقتصادی را دستگیر کند در حالی که برخی بگویند او ذخیره نظام است!
,
 
,
وی تأکید کرد: اگر هم‌افزایی صورت نگیرد، در جهش تولید مؤفق نخواهیم بود.
,
 
,
منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مردم باید به جنس داخلی باشد و اقبال بیشتری به کالای ایرانی داشته باشند و در کنار آن، دولت بر کیفیت تولید نظارت کافی داشته باشد.
,
 
,
خسروی اظهار کرد: عبدالمالک ریگی و روح‌الله زم را از دل سرویس‌های جاسوسی بیگانه خارج و دستگیر کردیم اما آیا نمی‌توانیم گمرک را رصد کنیم؟ آیا نمی‌توانیم صندوق ذخیره فرهنگیان را رصد کنیم؟ نمی‌توانیم یا نمی‌خواهیم؟!
,
 
,
وی یادآور شد: آقای سراج رئیس سابق سازمان بازرسی کشور از فردی نام برد و گفت فلان فرد برای مدیرعاملی بانک رفاه مناسب نبود اما برادر فلان مقام اصرار کرد و منصوب شد!
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه