اخبار داغ

سرپرست مرکز بهداشت کلاله خبر داد؛

پلمپ ۹ خبازی در کلاله به علت عدم رعایت موارد بهداشتی

پلمپ ۹ خبازی در کلاله به علت عدم رعایت موارد بهداشتی
رشید آتا گفت: 1025 مورد بازدید از مراکز موادغذایی و اماکن عمومی با محوریت پیشگیری از کرونا در شهرستان کلاله انجام گرفت و در این راستا 9 خبازی نیز پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کلاله در گفتگویی با خبرنگار ما، گفت : با توجه به ایام نوروز و شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح استان گلستان و شهرستان کلاله، بازدید اکیپ بهداشت محیط با محوریت پیشگیری از کرونا ویروس و رعایت بهداشت عمومی در سطح مراکز تهیه و توزیع فروش موادغذایی و اماکن عمومی و حساس مثل نانوایی، قنادی و میوه فروشی ها با حضور کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

دکتر رشید آتا تعداد این بازدیدها را 1025 بازدید برشمرد.

,

پلمپ 9 واحد خبازی در شهرستان کلاله
مهندس شمس الدین کر کارشناس مسئول واحد بهداشت مرکز بهداشت شهرستان کلاله هم گفت: از اول طرح پیشگیری از کرونا ویروس از سوم اسفند ماه سال جاری تا کنون 9 باب نانوایی به علت عدم رعایت موزاین بهداشتی پلمب و تعداد 5 باب مراکز موادغذایی به علت تخلف از مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی در تشریح بازدید های انجام شده، افزود: تاکنون حدود 805 باب مراکز موادغذایی و بالغ بر 220 اماکن عمومی شهرستان کلاله مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند.
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کلاله خاطرنشان کرد: در این ایام با همکاری سازمانهای مردم نهاد(کمپین های مردمی) و شهرداری کلاله در سطح شهر کلاله و روستاهای با ریسک بالا، بسته های حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، ضدعفونی کننده دست و غیره در بین خانوارها توزیع شد.

, پلمپ 9 واحد خبازی در شهرستان کلاله,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه