اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

آمریکایی‌ها در دروغ‌گویی رودست ندارند/ ادعای کمک برای واردکردن ضربه‌های بدتر است

آمریکایی‌ها در دروغ‌گویی رودست ندارند/ ادعای کمک برای واردکردن ضربه‌های بدتر است
عبادی با اشاره به این‌که مسئولان کشور چین شواهدی دارند که ویروس کرونا را آمریکایی‌ها به وجود آوردند گفت: آمریکایی‌ها امروز با ادعای کمک می‌خواهند بررسی کنند که چگونه می‌توانند بدترین ضربه را بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عدالت اجتماعی از غرب نیامده است؛ اظهار کرد: غرب چند قرن است که با بحث عدالت اجتماعی آشنا شده و حتی برخی جاها شعاری برخورد کرده و واقعیت چیز دیگری است اما اسلام ۱۴۰۰ سال قبل در مورد بحث عدالت اجتماعی اهتمام تمام داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به این‌که بالاترین و عمیق‌ترین آموزه‌ها در مورد بحث عدالت اجتماعی را در سیره پیامبراسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حتی عدالت اجتماعی سابقه قبل از اسلام دارد یعنی تمام انبیا و اولیا در طول تاریخ بشریت تنها برای عدالت اجتماعی تلاش کردند.

,

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهداف قیام حضرت موسی(ع) برقراری عدالت اجتماعی بود که می‌خواستند قوم بنی‌اسرائیل را از فرعون و فرعونیان نجات دهند.

,

حجت‌الاسلام عبادی افزود: همی‌نطور انبیای دیگر یکی از اهداف مهمشان بحث عدالت اجتماعی است.

,

وی خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی جزو آموزه‌هایی است که خداوند در روح همه ادیان الهی که تحریف نشده، قرار داده است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عدالت اجتماعی در دین مبین اسلام که کامل‌ترین و  عالی‌ترین دین است به بهترین نحو و شکل ممکن و به عمیق‌ترین روش پرداخته شده است.

,

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: ریشه عدالت اجتماعی در وحی الهی است و عالی‌ترین سطح آن در زمان پیامبراسلام(ص) است.

,

وی با بیان این‌که همه کشورهای غربی در بحث عدالت اجتماعی یکسان نیستند گفت: چارچوبه اصلی غرب حاکمیت سرمایه‌داری است و این سرمایه‌داران هستند که مسئولان و حاکمیت خودشان را انتخاب می‌کنند نه مردم عادی و این سرمایه‌داران هستند که حاکمیت را اداره می‌کنند.

,

غربی‌ها در آزادی بیان صادق نیستند

, غربی‌ها در آزادی بیان صادق نیستند, غربی‌ها در آزادی بیان صادق نیستند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در غرب و آمریکا مشاهده می‌کنید تمام روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که تأثیرگذار هستند در دست سرمایه‌داران است و افکار عمومی را سرمایه‌داران هستند که هدایت می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام عبادی افزود: افراد در غرب تا زمانی اجازه صحبت دارند که رسانه‌های مخالف خواسته‌های سرمایه‌داران، مخاطب زیادی نداشته باشد اما زمانی که این رسانه دارای مخاطب و حرفش شنیده می‌شود مشاهده می‌کنیم که از غرب مستبدتر در عالم پیدا نمی‌شود و بدترین کارهای ممکن را انجام می‌دهد تا این رسانه را در نطفه خفه کند.

,

وی تصریح کرد: غربی‌ها در آزادی بیان صادق نیستند. نمونه‌های بسیاری وجود دارد که اجازه نمی‌دهند تا حرفشان شنیده شود، مانند  شناسایی و محدودکردن صفحات بچه‌های انقلابی در شبکه مجازی اینستاگرام و توئیتر که این رفتارها با آزادی‌بیان در دنیا هم‌خوانی ندارد.

,

آمریکایی‌ها در دروغ‌گویی رودست ندارند

, آمریکایی‌ها در دروغ‌گویی رودست ندارند, آمریکایی‌ها در دروغ‌گویی رودست ندارند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیاست خارجی آمریکایی‌ها اخلاق و وفای به عهد وجود ندارد و در دروغ‌گویی رو دست ندارند و همچنین خودبرتربین هستند.

,

حجت‌الاسلام عبادی افزود: کشورهایی که حکومت سیاسی آن‌ها طوری پایه‌گذاری شده که تکیه بر آمریکا دارند، امروز بسیار از جانب آمریکا تحقیر می‌شوند و این کشورها آرزو دارند که از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی استقلال داشته باشند اما بدلیل وابستگی بیش از حد نمی‌توانند این استقلال را بدست بیاورند.

,

گاو شیرده‌شدن نتیجه نوکری تمام‌عیار برای آمریکا است

, گاو شیرده‌شدن نتیجه نوکری تمام‌عیار برای آمریکا است, گاو شیرده‌شدن نتیجه نوکری تمام‌عیار برای آمریکا است,

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند عربستان با وجود در اختیار قراردادن تمامی منابع خود به طور کامل به آمریکا، اما رئیس جمهور آمریکا با وقاحت تمام شاه و ولیعهد کشور عربستان را به گاو شیرده مثال زد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این ویژگی حاکمیت آمریکاست و فرقی در افراد ندارد، بلکه این سیاست کلی آمریکاست.

,

حجت‌الاسلام عبادی افزود: به طوری که حتی در عربستان اگر روزی به این نتیجه برسند که بهم‌ریختگی اوضاع عربستان به نفعشان خواهد بود با وجود نوکری‌های تمام‌عیار عربستان و آل‌سعود برای آمریکا، به طور یقین این کار را در عربستان انجام خواهند داد.

,

ادعای کمک آمریکا جهت واردکردن بدترین ضربه است

, ادعای کمک آمریکا جهت واردکردن بدترین ضربه است, ادعای کمک آمریکا جهت واردکردن بدترین ضربه است,

وی با اشاره به این‌که مسئولان کشور چین شواهدی دارند که ویروس کرونا را آمریکایی‌ها به وجود آوردند گفت: آمریکایی‌ها امروز با ادعای کمک می‌خواهند بررسی کنند که چگونه می‌توانند بدترین ضربه را بزنند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول تاریخ آمریکایی‌ها نشان دادند اصلا قابل اعتماد نیستند.

,

حجت‌الاسلام عبادی تأکید کرد: دشمنان در کنار فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها علیه ملت ایران، جنگ روانی از طریق فضای مجازی و رسانه‌های مختلف ایجاد کردند تا در شرایط مختلف مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کنند.

,

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که بسیار مهم بود راه‌اندازی اینترنت ملی بود که وزارت ارتباطات در این زمینه کوتاهی کرده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه