اخبار داغ

فرماندار گنبد خبر داد؛

تجهیز دو مرکز به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در گنبد

تجهیز دو مرکز به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در گنبد
فرماندار ویژه گنبد گفت: ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان با توجه به ضرورت پیش بینی شرایط بحران، ۲ مرکز را جهت راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی در شهرستان در نظر گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، صبح امروز با حضور در گنبدکاووس در جریان روند اقدامات صورت گرفته در حوزه فعالیت های ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان قرار گرفت و با همراهی فرماندار ویژه گنبدکاووس از مجموعه نقاهتگاه شماره یک این شهرستان نیز بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

قدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در حاشیه بازدید از نقاهتگاه های درنظر گرفته شده شهرستان گنبد اظهار داشت: ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان با توجه به ضرورت پیش بینی شرایط بحران، ۲ مرکز را جهت راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی در شهرستان در نظر گرفته است.

,

 وی افزود: نقاهتگاه شماره یک، با توجه به نزدیکی این مرکز به بیمارستان پیامبر اعظم و بودن در خارج از محدوده مسکونی شهرستان، در مرکز فنی و حرفه ای گنبدکاووس آماده و تجهیز شده است و دومین مرکز نیز در فضایی دور از مکان های مسکونی برای شرایط ویژه در نظر گرفته شده است.

,

کریمی در پایان با تشکر از شهروندان، اصناف و بازاریان جهت همکاری و همراهی در این ایام، افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از شیوع این بیماری و ماندن در خانه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کرده تا نیازی به استفاده از مراکز نقاهت بیماران در گنبدکاووس نباشد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه