اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خبر داد؛

۲ واحد صنفی خدماتی متخلف در تربت حیدریه پلمب شدند

۲ واحد صنفی خدماتی متخلف در تربت حیدریه پلمب شدند
الهام بهره منده از پلمپ دو واحد خدماتی متخلف در شهرستان تربت حیدریه به دلیل عدم رعایت توصیه های بهداشتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام بهره مند، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و تشدید بازرسی از واحدهای صنفی خدماتی تحت پوشش این دانشگاه، یک باب نانوایی و یک جایگاه عرضه سوخت CNG به دلیل عدم رعایت دستورات و نکات بهداشتی را رعایت نکرده بودند با هماهنگی قضایی و همکاری اداره اماکن عمومی شهرستان پلمب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اظهار داشت: در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی باید موازین بهداشت فردی، بهداشت وسایل و ابزار کار و بهداشت ساختمان رعایت شود که بازرسی ها به منظور توجه و نظارت بیشتر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و حساس انجام می شود.

, اماکن عمومی, اماکن عمومی,

این مقام مسئول بابیان اینکه بازرسان بهداشتی به صورت مستمر در کشیک‌های صبح و عصر نسبت به بازرسی از این اماکن اقدام می نمایند، ادامه داد: همشهریان عزیز از خرید موادغذایی از واحد‌های صنفی که مورد تایید مراکز و مقامات بهداشتی نیستند خودداری نمایند و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اصناف بویژه صنوف حساس همچون رستوران ها، قنادی ها، فست فود‌ها ونانوایی ها، جایگاههای سوخت و.. مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: همشهریان با ورود به سامانه خوداظهاری www.salamat.gov.ir  بسورت دوره ای حداقل هر هفته یکبار وضعیت سلامت خود را از نظر ابتلا به بیماری کرونا ارزیابی کنند.

, www.salamat.gov.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه