اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

اهمال کاری در مدیریت بحران از مدیر هیچ دستگاهی پذیرفته نیست / تغییر مسیر سیل می تواند جان مردم را به خطر بیاندازد

اهمال کاری در مدیریت بحران از مدیر هیچ دستگاهی پذیرفته نیست / تغییر مسیر سیل می تواند جان مردم را به خطر بیاندازد
ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه اهمال کاری در مدیریت بحران از هیچ مدیر دستگاهی پذیرفته نیست و مدیران باید برنامه ریزی لازم را انجام دهند، گفت: تغییر مسیر سیل می تواند جان مردم را به خطر بیاندازد و دادستان شهرستان اعلام آمادگی کرده اند هر نقطه ای که به جان مردم آسیب می رسان و نیاز به بازگشایی با دستور قضایی دارد همکاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: بر اساس گزارشات هواشناسی طی امروز و فردا به تناوب 80 میلیمتر باران در سطح شهرستان خواهیم داشت و قطعاً این می تواند مشکلاتی را ایجاد می کند که نیاز به هوشیاری تمام مدیران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه همه گروه های هدف هر دستگاه باید توسط مدیر آن دستگاه اطلاع رسانی های لازم انجام شود، خاطرنشان کرد: آمادگی صد در صد همه مدیران همراه با امکانات و تجهیزات و حضور در محل کار باید در دستور کار قرار گیرد.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: اداراتی که به صورت مشترک با کاشمر مدیریت می شود باید یا مدیر یا یک نماینده تام الاختیار در این شرایط بحرانی در شهرستان خلیل آباد مستقر شود و همچنین امکانات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

,

وی با تاکید بر اینکه اجرای کانال سرپوشیده در شهر خلیل آباد اقدام بسیار خوبی بود که امیدواریم بحث هدایت آب در این کانال بتواند بخشی از مشکلات آب گرفتی سطح معابر شهری را پوشش دهد، اذعان کرد: دستگاه های خدماتی نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و بیمارستان در آمادگی صد در صد باشند و تجهیزات این دستگاه ها به روز باشد.

,

قاسم پور با بیان اینکه بخشداران باید کمیته های بحران بخش خود را تشکیل دهند و از ظرفیت بخش های خصوصی هر روستا در این مسیر استفاده کنند، عنوان کرد: مصوبات ستاد بحران شهرستان لازم الاجرا است و اجرای این مصوبات باید در دستور کار تک تک مدیران شهرستان باشد.

,

وی با اشاره به اینکه اهمال کاری در زمینه بحران از هیچ مدیر دستگاهی پذیرفته نیست و مدیران باید برنامه ریزی لازم را انجام دهند، تشریح کرد: تغییر مسیر سیل می تواند جان مردم را به خطر بیاندازد و دادستان شهرستان اعلام آمادگی کرده اند هر نقطه ای که به جان مردم آسیب می رسان و نیاز به بازگشایی با دستور قضایی دارد همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه