اخبار داغ

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایلام؛

شناسایی ۱۷ بیمار کرونایی جدید در ایلام/ مجموع مبتلایان استان به ۲۰۰ رسید

شناسایی  ۱۷ بیمار کرونایی جدید در ایلام/ مجموع مبتلایان استان به ۲۰۰ رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در این استان ثبت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد کریمیان"، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با احتساب ۱۷ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایلام تا امروز به ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی با بیان اینکه ۸۲۴ مورد مشکوک شناسایی شده است، افزود: تعداد بیماران فوتی مبتلا به کرونا نیز با احتساب ۱۰ مورد قبلی به ۱۱ مورد رسید.

,

کریمیان یادآور شد: همچنین تاکنون ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی قرار دارند و دوره نقاهت خود را در منزل و زیر نظر کادر درمانی طی می کنند.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: علاوه بر چهار پزشک، سه پرستار نیز به مبتلایان کادر درمانی به ویروس کرونا در ایلام افزوده شده است.

,

وی از مردم خواست دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی و خروج از منزل خود را کاهش دهند و از مهمانان خارج استان نیز بخواهند در زمان دیگری به ایلام مسافرت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش یابد.

,

کریمیان تاکید کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم که جهت حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانید و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشید تا این ویروس از دیار و کشورمان رخت بربندد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه