اخبار داغ

فرماندار بردسکن خبر داد؛

کاهش ۶۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی به شهرستان بردسکن

کاهش ۶۰ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی به شهرستان بردسکن
مجتبی شاکری با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا طبق آمار کاهش ۶۰ درصدی ترددها در جاده های مواصلاتی به بردسکن را داشته‌ایم، گفت: تنها در خانه ماندن می تواند زنجیره انتقال این ویروس را قطع کند و اگر این موارد رعایت شود قطعاً به زودی این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مجتبی شاکری، فرماندار بردسکن در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: قطعا نام گذاری امسال نقشه راهبردی دولت خواهد بود و با تاکیدات استاندار خراسان رضوی قطعاً این نامگذاری تداوم بخش سال های گذشته می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه تمام تلاش را در خصوص گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و جهش تولید در پیش خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: قطعا با همکاری مسئولان، مردم و همچنین معین های اقتصادی بردسکن و با تاکیدات رهبری و دولت این جلسات معطوف به تولید و اشتغال پایدار خواهد بود.

,

فرماندار بردسکن در ادامه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در شهرستان از آن برخوردار هستیم با همدلی و اتحاد و انسجام می توانیم گام‌های بسیار موثری را در این خصوص برداریم.

,

وی ادامه داد: از ابتدای امسال ۴۶ درصد کاهش مصرف سوخت را داشته‌ایم و طی بازدید از یک پمپ بنزین از ۱۵ هزار مصرف روزانه به شش هزار کاهش پیدا کرده است.

,

شاکری ضمن تقدیر و تشکر از عموم مردم و همشهریان که به پویش درخانه بمانیم پیوسته‌اند، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان ستاد مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد.

,

وی با تقدیر از افرادی که همکاری بسیار خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند، اذعان کرد: پویش های مردمی به خوبی صحنه های ماندگاری را با همراهی جوانان به یادگار گذاشتند و این حرکت باید ادامه داشته باشد و تنها در خانه ماندن می تواند زنجیره انتقال این ویروس را قطع کند و اگر این موارد رعایت شود قطعاً به زودی این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.

,

فرماندار بردسکن با اشاره به اینکه در خانه ماندن شعار نیست و لذا یک واقعیت است گفت: با استقرار اکیپ های مختلف در شهرستان و ورودی شهر علائم سنجی و تب سنجی از مسافرین در راستای پروتکل ها و پدافند زیستی انجام می گردد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه