اخبار داغ

استاندار ایلام:

کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد کرونا در ایلام تشکیل می شود

کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد کرونا در ایلام تشکیل می شود
استاندار ایلام با بیان اینکه افرادی که اطلاعات خلاف واقع منتشر کنند و سبب تشویش اذهان عمومی شوند باید پاسخگو باشند، گفت: در این راستا کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد مبارزه با کرونا در این استان تشکیل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام روز دوشنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: در استان کمیته رسانه و فضای مجازی در خصوص مصوبات ملی مرتبط با فضای مجازی تشکیل می شود و از آنجا که رییس کمیته رسانه و فضای مجازی وزیر ارشاد است در استان نیز به صورت متناظر این کمیته زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با عضویت صداو سیما، روابط عمومی استانداری و خبرگزاری جمهوری اسلامی تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی در خصوص وظایف این کمیته افزود: ساماندهی رسانه ها و فضای مجازی بر عهده این کمیته است و اخبار، اطلاعات و تحلیل های راجع به کرونا توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام می شود.

,

سلیمانی دشتکی یادآور شد: همچنین به دلیل جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا نشست ها بصورت محدود و فقط با حضور اعضای ستاد مبارزه با کرونا تشکیل می شود و در صورت درخواست مصاحبه نیز تنها رییس دانشگاه علوم پزشکی بصورت تخصصی و استاندار بصورت عمومی جوابگو خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه مصوبات باید رعایت شوند، گفت: هیچ کسی در هر مقامی حق ندارد خلاف مصوبات حرکت کند و کسی بجز افراد یاد شده حق ارائه آمار و اطلاعات در خصوص بیماری کرونا ندارند چرا که افرادی از این وضعیت سوء استفاده کرده و سبب ایجاد نگرانی بین مردم می شوند.

,

استاندار ایلام تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است مصوبات ملی مرتبط با فضای مجازی را به دقت مطالعه و اجرا کند و هر رسانه ای که در این شرایط بدنبال حاشیه سازی و نشر اخبار خلاف واقعیت باشد، مجرم است.

,

سلیمانی دشتکی در خصوص کنترل ورودی های شهر نیز گفت: اکثر افرادی که وارد استان شده اند بومی بوده و نمی توان آنها را برای ورود به شهر خود منع کرد اما با کنترل دقیق ورودی و خروجی شهر افراد مشکوک به کرونا در هر ۲ مسیر از حرکت باز می مانند.

,

وی تاکید کرد: با وجود تعطیلی تاسیسات گردشگری و اصرار به نپذیرفتن مهمان و ورود مسافر اما مسافران بومی به خانه های خود بازگشته اند.

,

استاندار ایلام در خصوص نقاهتگاه بیماران کرونا نیز گفت: دو میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز نقاهتگاه های مخصوص بهبود یافتگان کرونایی در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار گرفته است که بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان به مدت ۱۴ روز در این مکان دوره نقاهت خود را می گذرانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه