اخبار داغ

سپاه علیه کرونا؛

ضدعفونی شهر‌ پارسیان با استفاده از خوردوهای جنگ نوین

ضدعفونی شهر‌ پارسیان با استفاده از خوردوهای جنگ نوین
منطقه چهارم نیروی دریایی با استفاده از خوردوهای جنگ نوین شهر پارسیان را ضدعفونی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بعد از گذشت چند هفته از شیوع بیماری کرونا در کشور و تبع آن در شهرستان پارسیان، همه مردم و مسئولین پارسیان در کنار یکدیگر اقدامات متعددی در راستای مقابله با بیماری کرونا انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بسیجیان و جوانان همیشه در صحنه در اقصی نقاط شهرستان با اقدامات مناسب مانع از گسترش شیوع بیماری کرونا در شهرستان شدند و در این میان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با استفاده از خوردوهای جنگ نوین در دو مرحله شهر پارسیان را ضدعفونی کرد.

,

مراسم ضدعفونی شهر پارسیان با حضور، فرمانده منطقه چهارم ندسا، فرمانده سپاه پارسیان، فرماندار پارسیان و نیروهای داوطلب بسیجی برگزار شد.

,

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در حاشیه ضدعفونی کردن شهر پارسیان، اظهار کرد: رسالت سپاه به عنوان خادم مردم بر این است که هرجا نیاز بود به کمک مردم بشتابد و نگرانی را از دل این ملت شریف بزداید.

,

فرمانده منطقه چهارم ندسا، افزود: بیماری کرونا با تلاش مسئولین، همت یگانهای نظامی و مشارکت مردم از شهرستان ریشه کن می شود و از مردم می خواهیم در منازل خود بمانند.

,

وی، سپاه و بسیج را نهادی مردم‌نهاد عنوان کرد که همواره در شرایط سخت و بحرانی یار و مددکار مردم بوده و هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، گفت: از لحظه‌ای که احساس شد منطقه چهارم ندسا، باید امکانات و تجهیزات خود را مهیای مبارزه با این ویروس منحوس کند، با تمام قوا وارد میدان عمل شدیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم این ویروس خطرناک را مهار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه