اخبار داغ

یک مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد؛

مردم و مسئولین عدالت ظاهرنمای دشمن را نپذیرند/ پیری جمعیت کشور نگرانی دارد

مردم و مسئولین عدالت ظاهرنمای دشمن را نپذیرند/ پیری جمعیت کشور نگرانی دارد
یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مردم و مسئولین باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار و آگاه باشند، فریب نخورند و خود باخته نشوند و عدالت ظاهر نمای آنها را نپذیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طوبی ولی پور، کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدرس حوزه و دانشگاه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با سخنرانی مقام معظم رهبری در روز مبعث اظهار داشت: همچون سنوات گذشته که مقام عظمی ولایت در ایام نوروز سخنانی را در قالب هدیه به مردم بیان می کردند امسال متفاوت تر از سالهای گذشته انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی ولی پور، کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی و مدرس حوزه و دانشگاه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک, عصراترک,  ,  , در رابطه با سخنرانی مقام معظم رهبری در روز مبعث اظهار داشت: همچون سنوات گذشته که مقام عظمی ولایت در ایام نوروز سخنانی را در قالب هدیه به مردم بیان می کردند امسال متفاوت تر از سالهای گذشته انجام شد.,

وی ادامه داد: سخنان امسال علاوه بر بعد فیزیکی از لحاظ متن نیز متفاوت بود و در واقع متناسب با مناسبت روز اشاره ای به عظمت اسلام داشتند.

,

این کارشناس مسئول یادآور شد: از فرمایشات ایشان برداشت می شود که امروز مدعیان دنیای روز و مدرنیته و کسانی که ادعای انسانیت دارند، مسائلی را مطرح می کنند که گمان شود اسلام به این مسائل نپرداخته و غافل بوده است در صورتی که اگر به عمق مسئله آگاه باشند، قرن ها پیش اسلام مسائل را مطرح کرده است.

,

وی بیان داشت: عدالت یکی از مسائلی است که از قرن ها پیش توسط اسلام مطرح شده است، اما امروزه خیلی از غرب نمایان و کسانی که ادعای روشنفکری دارند بنا را بر این می گذارند که عدالت توسط غرب ایجاد شده است، در حالی که عدالت یکی از سفارشات دین اسلام است و اسلام قرن ها پیش قبل از این که غرب ها باشد آن را مطرح کرده است.

,

ولی پور با اشاره به اینکه عدالت محمدی در طی حکومت های مختلف کمرنگ شده است، گفت: آن حکومت ها هم اکنون نیز وجود دارند و دشمنی می کنند و به روشهای مختلف با جان و مال مردم بازی می کنند.

,

وی افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مردم و مسئولین باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار و آگاه باشند، فریب نخورند و خودباخته نشوند و عدالت ظاهر نمای آنها را نپذیرند.

,

این مدرس حوزه و دانشگاه هدف آرمانی در جامعه اسلامی را تبدیل به تمدن اسلامی در جهان خواند و گفت:  جامعه اسلامی وقتی این روند را دارد باید وضعیت اقتصادی آن تقویت شود که وابسته به کشورهای غربی نشوند.

,

وی ادامه داد: برای داشتن استقلال در مسائل اقتصادی باید مردم و مسئولین از ظرفیت ها و قابلیت های درونی بهره بگیرند و در برابر مشکلات صبر و تحملشان را بالا ببرند زیرا نداشتن صبر در برخی موارد باعث ایجاد خودباختگی در برابر دشمنان می شود.

,

ولی پور افزایش زاد و ولد در کشور را یکی دیگر از نکات قابل توجه در بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: پیری جمعیت کشور نگرانی هایی به دنبال دارد زیرا یکی از اهداف دشمن این است که کشور اسلامی یک کشور پیر و عقب مانده ای باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه