اخبار داغ

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس:

هموارسازی مسیر تولید در دستور کار دولت قرار بگیرد/ حمایت از نخبگان گامی موثر برای تحقق شعار سال است

هموارسازی مسیر تولید در دستور کار دولت قرار بگیرد/ حمایت از نخبگان گامی موثر برای تحقق شعار سال است
روح الله بابایی صالح گفت: امسال برای تحقق شعار سال در این شرایط باید از نخبگان اقتصادی و ًسرمایه داران حمایت کنیم و مسیر اقتصادی را برای آن‌ها هموار سازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با صبح قزوین  با اشاره به نامگذاری “جهش تولید” به عنوان شعار سال جدید اظهار کرد: لازم است فرمانی که از جانب مقام معظم رهبری صادر می‌شود را همه عمل کنند، چراکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به محوریت اقتصادی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری درباره شعار سال ۹۸ که سال “حمایت از کالای داخلی” بود، فرمودند؛ که اقداماتی در این راستا صورت گرفته اما رضایتشان درخصوص تحقق شعار، یک دهم کارهای صورت گرفته است.

,

این نماینده مجلس ابراز کرد: با توجه به شعار “جهش تولید” که رهبر معظم انقلاب برای امسال مطرح کردند باید مسئولان  وارد میدان شوند و کارهای اساسی انجام دهند تا کشور بتواند در مقابل تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و عدم فروش نفت و درآمدهای ارزی سربلند بیرون آید.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس تصریح کرد: تنها راه نجات کشور این است که باید مسئولان اقتصاد مقاومتی را محور قرار دهند و باتوجه به امکانات و توانایی‌های داخلی نیز تولید را بالا ببرند، چراکه تولید علاوه بر رونق اقتصاد کشور، موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.

,

وی ادامه داد: هرچه با تکیه بر توانایی‌های داخلی به تولید بپردازیم، اتفاقات و آینده بهتری را در کشور رقم خواهیم زد و با این مقاومت راحت‌تر می‌توانیم در مقابل دشمنانی که ما را تهدید به تحریم می‌کنند، ایستادگی کنیم.

,

کیفیت تولیدات کشور باید به درجه صادرات برسد

, کیفیت تولیدات کشور باید به درجه صادرات برسد,

این نماینده مجلس در ادامه گفت: هرچه تولید در کشور با جهش همراه شود و بتواند با تنوع و محصولات جدید و به‌روز همراه باشد، قطعا رونق تولید افزایش خواهد یافت. تولیدکنندگان باید بتوانند با افزایش کیفیت کالا علاوه بر تامین نیاز کشور کالاهای خود را به خارج از کشور هم صادر کنند.

,

وی عنوان کرد: امیدوارم امسال هم با حمایت سرمایه‌گذاران، صنعت‌گران، کارگران زحمت کش و مالکین واحدهای تولیدی بتوانیم با سرلوحه قرار دادن فرمان رهبری، در تولیدات کشور جهشی همراه با موفقیت ایجاد کنیم.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: متاسفانه سال گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای تحقق “رونق تولید” صورت نگرفت، به طوری که اگر واقع بینانه نگاه کنیم کمتر از ۵۰ درصد محقق شد.

,

وی اذعان کرد: امسال برای تحقق شعار سال در این شرایط باید از نخبگان اقتصادی و ًسرمایه داران حمایت کنیم و مسیر اقتصادی را برای آن‌ها هموار سازیم.

,

متاسفانه در کشور ما در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند

, متاسفانه در کشور ما در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند,

بابایی صالح با اشاره به موانع اداری در مسیر کار تولیدکنندگان، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند، به طوری که دستگاه‌های اجرایی به جای رفع مشکلات، بیشتر از یک ماه را برای امضای یک درخواست صرف می‌کنند در حالی که در کشورهای دیگر حتی کمتر از یک ماه مجوز صادر می‌شود.

,

وی افزود: مسئولان اجرایی باید نهایت تلاش خود را داشته باشند تا هرچه سریعتر مجوزهای تولیدی را صادر کنند تا تولیدکنندگان با خیالی آسوده به راه‌اندازی واحد تولیدی خود بپردازد.

,

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس بیان کرد: بسیاری از تولیدکنندگان در کشور نیازی به تسهیلات و مساعدت مالی ندارند و تنها نیازمند حمایت معنوی و اداری دارند، چراکه اگر حمایت شوند در کوتاهترین زمان ممکن واحد تولیدی موفقی را راه اندازی خواهند کرد.

,

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم شعار “جهش تولید” محقق شود باید از نخبگان اقصادی حمایت کنیم، چراکه باتوجه به نارضایتی برخی تولیدکنندگان از روند اداری صدور مجوز، سرمایه‌های خود را خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اند و برای تحقق این شعار نیاز داریم تا با حمایت از تولیدکنندگان نیز چرخه تولید را به چرخش درآوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه