اخبار داغ

لیگ برتر فوتبال نیمه تمام می ماند؟

لیگ برتر فوتبال نیمه تمام می ماند؟
اگر تعطیلی مختص کشور ما بود می شد نیمه تمام ماندن لیگ نوزدهم را با درصد بالایی دنبال کرد اما اکنون که بسیاری از بازی ها در تقویم فیفا بهم ریخته است به نظر دیر یا زود لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند و برنامه جدید از سوی فیفا در انتظار بازی های باشگاهی و کشوری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از اینکه ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد چند بازی در لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار شد اما همان طور که انتظار می رفت، این راهکار فایده ای نداشت و بازی ها برای مدت نامعلومی لغو شد، البته لغو بازی ها فقط در ایران نبود و در نقاط مختلف جهان در اثر این ویروس بازی ها تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعد از این تعطیلی، بازی های آسیایی هم بر اثر این ویروس در حال حاضر لغو شده و حتی کرونا برخی بازی های تیم های ملی را نیز لغو کرد و یا به عبارت دیگر تقویم بسیاری از مسابقات و بازی ها از نظم خارج و انجام آن در پاره ای از ابهام قرار گرفت.

,

با این تعطیلی و طولانی شدن آن، قهرمان لیگ نوزدهم یک علامت سوال بزرگ شد و اخبار رسمی و غیر رسمی زیادی پیرامون آن بیان شد.

,

شاید اگر این تعطیلی مختص کشور ما بود می شد نیمه تمام ماندن لیگ نوزدهم را با درصد بالایی دنبال کرد اما اکنون که بسیاری از بازی ها در تقویم فیفا بهم ریخته است به نظر دیر یا زود لیگ نوزدهم ادامه پیدا کند و برنامه جدید از سوی فیفا در انتظار بازی های باشگاهی و کشوری خواهد بود.

,

فیفا در کنار جنبه ورزشی، سرمایه گذاری های تیم ها را هم به عنوان یک شاخص مهم برای برنامه ریزی در نظر می گیرد بنابرین می توان گفت که تا حد امکان هیچ لیگی در این شرایط ناتمام نخواهند ماند، البته این در شرایطی است که تا یکی دو ماه آینده کرونا را در جهان تمام شده بدانیم، اما در غیر این صورت باید دید تصمیمات برای مسابقات پرطرفدار مستطیل سبز به کجا خواهد رسید

,

اما همچنان نمی توان زمان مشخصی برای از سرگیری بازی ها عنوان کرد، موضوعی که یکی از چالش های تیم هاست و خصوصاً تیم های مدعی فرصتی برای اشتباه و در شرایط مسابقه قرار گرفتن را بعد از استارت دوباره نخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه