اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد:

اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در لرستان/۱۵۴ بسیجی در مراکز بهداشتی خرم‌آباد مستقر می‌شوند

اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در لرستان/۱۵۴ بسیجی در مراکز بهداشتی خرم‌آباد مستقر می‌شوند
ماشاالله بازگیر با اشاره به اجرای اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و غربالگری در لرستان گفت: 154 بسیجی در مراکز بهداشتی شهرستان خرم‌آباد مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ماشاالله بازگیر در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به مشارکت ۱۵۴ بسیجی در مراکز و پایگاه های بهداشت و درمان خرم آباد اظهار داشت: بسیجان برای اجرای صد درصدی طرح ملی غربالگری و حضور در مراکز و پایگاه های بهداشت شهرستان و روستا با تمام قوت پای کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک میان سپاه و مرکز بهداشت جهت به کارگیری بسیجیان خواهر و برادر در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری و ضدعفونی نقاط حساس افزود: گروه های جهادی بسیجی از ابتدای شیوع این ویروس کار ضدعفونی معابر، خیابان ها و کوچه ها، اماکن عمومی از جمله بیمارستان ها، بانک ها، ادارات و فروشگاه ها را به صورت شبانه روزی انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونا پیرامون ضدعفونی نقاط شناسایی شده حساس و بعضا مشکوک به کرونا عنوان کرد: ضدعفونی این مناطق با هماهنگی میان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و گروه های جهادی با دقت و با رعایت اصول بهداشتی انجام می شود.

وی به حضورتیم های بسیجی در تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی‌ شهر اشاره و بیان کرد: در مسیرهای ورودی خرم آباد از سمت کمالوند و بروجرد غیر ایستگاه های سنجش سلامت، اکیپ های ایست و بازرسی جهت هدایت خودروهای پلاک غیر بومی به سمت شهرهای خود مستقر هستند‌.

سرهنگ بازگیرگفت: ۱۵۴ بسیجی در ۵۵ مرکز و پایگاه بهداشت شهرستان حضور دارند؛ ظرفیت عظیم بسیج محلات خواهر و برادر برای اجرای صد درصدی طرح ملی غربالگری و حضور در مراکز و پایگاه های بهداشت شهرستان و روستا فراهم است؛ در هر مرحله بر اساس تقسیم بندی و اعلام نیاز مرکز بهداشت شهرستان، بسیجیان به کار گرفته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرح غربالگری کارخانجات و کارگاه ها توسط بسیج کارگری با هماهنگی مرکز بهداشت اجرا می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه