اخبار داغ

جهاد ادامه دارد؛

حضور ۲۶۰۰ جهادگر زنجانی برای مقابله با بیماری کرونا

حضور ۲۶۰۰ جهادگر زنجانی برای مقابله با بیماری کرونا
جهادگران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره در صحنه‌های کمک به مردم حضور داشته و امروز هم مدافعان سلامت این سرزمین محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای جهادی همواره در خط مقدم حضور داشته و در تحولات و پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
جهادگران با آغاز جنگ در این عرصه خدمت کرده و با نثار جان خود خط مقدم جبهه را حفظ کردند تا ایران پیروز میدان جنگ باشد، پس از دوران دفاع مقدس نیز جهادگران به صحنه آمدند تا در آبادانی کشور سهم بزرگی داشته باشند.
,
 
,
پس از آبادانی شهرها و روستاهای کشور، جهادگران با قدرت خویش به صحنه اقتصاد آمدند و با کارهای اقتصادی موجب شکوفایی نظام اسلامی شدند، جهادگران امروز هم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در صحنه هستند.
,
 
,
اما با شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در ایران، بازهم جهادگران بودند که پای کار آمده و با اقدام جهادی برای حل این معضل تلاش می‌کنند.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
*حضور نیروهای جهادی در سربزنگاه‌ها
, *حضور نیروهای جهادی در سربزنگاه‌ها, *حضور نیروهای جهادی در سربزنگاه‌ها,
 
,
شاید ایران تنها کشوری باشد که نیروهای جهادیش در سربزنگاه‌ها به داد کشور رسیده و موجبات آبادانی، توسعه، رفع مشکلات و غم‌ها و غصه‌های مردم شده‌اند.
,
 
,
دیروز در میدان‌های کمک به مردم در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله جهادگران پای کار بودند امسال هم جهادگران آمده‌اند تا با شیوع بیماری منحوس کرونا مقابله کنند.
,
 
,
جهادگران استان زنجان نیز همچون جهادگران دیگر پای کار بوده و هم پای مسئولان استانی در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر به گند زدائی و ضد عفونی کردن معابر اقدام می‌کنند.
,
 
,
نیروهای جهادی زنجان در توزیع ماسک و لوازم بهداشتی نیز در محله‌های محروم استان حضور داشته و اجازه نمی‌دهند محرومیت عاملی برای درگیری بیشتر این مناطق با این بیماری شود.
,
 
,
جهاد گران هر شب از ساعت 23 تا یک بامداد به ضدعفونی کردن معابر می‌پردازند و برخی از جهادگران حتی تک تک دستگاه‌های کارتخوان بانک‌ها را ضد عفونی می‌کنند، برخی‌ها در این راه خود نیز به این بیماری گرفتار شده‌اند اما حل مشکل مردم را ارج دانسته‌اند.
,
 
,
جهادگران زنجان بنا به گفته جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در قالب 111 گروه جهادی در زمینه ضد عفونی کردن معابر و توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم تلاش می‌کنند.
,
 
,
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی معتقد است، جهاگران سلامت امروز جان خود را به دست گرفته و در زمینه کمک به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
,
 
,
وی می‌گوید: جهادگران استان زنجان در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی برای دستگیری از نیازمندان نیز فعال بوده و تا کنون 5 هزار و 800 بسته معیشتی را توزیع کرده‌اند.
,
 
,
, ,
 
,
این مسئول می‌افزاید: نیروهای جهادگر بسیجی همچنان که در صحنه‌های دوران دفاع مقدس، آبادانی و یاری رساندن به محرومان و محرومیت زدائی در مناطق مختلف استان فعالیت کرده‌اند، امروز هم به عنوان مدافعان سلامت مردم، در صحنه هستند.
,
 
,
جهادگران مخلص و بی‌ادعای این سرزمین بدون کوچکترین چشمداشتی از زن و مرد، پیر و جوان در صحنه هستند و تلاش می‌کنند تا مردم کمترین ضربه را از این بیماری تحمل کنند.
,
 
,
اقدام قابل تقدیر جهادگران استان زنجان برای مقابله با گسترش این بیماری تنها به شهر زنجان محدود نمی‌شود بلکه این نیروها در جای جای استان نقش ایفا کرده و به مردم کمک می‌کنند.
,
 
,
جهادگران بر اساس عشق و علاقه خود امروز در صحنه هستند و معابر عمومی، محله‌ها، محورهای پرتردد، مساجد، بقاع متبرکه، جایگاه‌های سوخت و مکان‌های پرتردد را ضد عفونی می‌کنند تا مردم در آرامش به کارهای خود رسیدگی کنند.
,
 
,
 
,
*انجام اقدامات جهادی در 2700 نقطه استان زنجان
, *انجام اقدامات جهادی در 2700 نقطه استان زنجان, *انجام اقدامات جهادی در 2700 نقطه استان زنجان,
 
,
اقدامات گروه‌های جهادی استان زنجان در 2 هزار و 700 نقطه انجام می‌شود و آموزش چهره به چهره نیز برای مقابله با این بیماری از سوی این گروه‌ها انجام می‌شود.
,
 
,
کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری خیرین و تولید کنندگان پوشاک در استان زنجان  راه‌اندازی شده و جهادگران در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت داشته و مردم را دعوت به خانه‌نشینی برای رفع این بیماری می‌کنند.
,
 
,
2 هزار و 600 جهادگر استان زنجان امروز پای کار هستند تا بگویند در کنار مردم هستند و همچون ادوار گذشته در صحنه حضور دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه