اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در کرج؛

تولیدکننده های کالای مقابله با کرونا از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند/ کمک 30 مرکز نیکوکاری بسیج اصناف کشور به کسبه کم درآمد

تولیدکننده های کالای مقابله با کرونا از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند/ کمک 30 مرکز نیکوکاری بسیج اصناف کشور به کسبه کم درآمد
غلامرضا حسن پور گفت: بسیج اصناف به دولت پیشنهاد داده است تا واحدهای صنفی که در راستای تولید کالاهای مقابله با کرونا فعالیت دارند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ظهر امروز سه شنبه 5 فروردین در حاشیه بازید از یک کارگاه ماسک در کرج در جمع خبرنگاران گفت: اقشار ضعیف، کم درآمد و کارگرانی که در واحدهای صنفی کار می کنند با توجه به اینکه با تعطیلی و مشکلاتی به واسطه شیوع کرونا مواجه شده اند لازم است از تسهیلات ویژه یا بلاعوض برخوردار شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
غلامرضا حسن پور با اشاره به اینکه سال گذشته 30 مرکز نیکوکاری برای حمایت از اصناف راه اندازی شد، افزود: صندوق های خیریه در اصناف واحدهای صنفی دارای مشکل را شناسایی کرده و با پرداخت وام های بلاعوض آن ها را به چرخه کار و تولید باز می گردانند. 
,
 
,
وی به عدم تکیه بازار به دولت اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خوشبختانه در برخی استان ها شاهدیم بزرگان بازار اقلام مورد نیاز کارگران را تامین می کنند، اظهار داشت: در حال حاضر جشنواره بهاره مجازی برای اصناف راه اندازی شده است تا مردم بتوانند کالاهای مد نظر خود را فراهم کنند. 
,
 
,
 حسن پور با اشاره به اینکه سازمان بسیج اصناف کشور این توانایی را دارد که در راستای موانع تولید ظرفیت های واحدهای صنفی را شناسایی و به دولت معرفی کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در وضعیت کنونی نباید چک واحدهای صنفی برگشت بخورد به معاون اول رئیس جمهور پیشنهاد داده ایم تا به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصادی دولت مهلتی را به کسبه بدهند. 
,
 
,
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در خاتمه گفت: بسیج اصناف به دولت پیشنهاد داده است تا واحدهای صنفی که در راستای تولید کالاهای مقابله با کرونا فعالیت دارند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند و البته سیستم بانکی کشور هم نباید در این شرایط به کسبه برای پرداخت وام های خود فشار بیاورند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه