اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

385 نفر گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند/ سیل به باغات و مزارع خراسان‌جنوبی خسارت وارد کرد

385 نفر گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند/ سیل به باغات و مزارع خراسان‌جنوبی خسارت وارد کرد
میرجلیلی گفت: در پی بارندگی و وقوع سیلاب در سطح استان خراسان‌جنوبی 385 نفر گرفتار در سیلاب نجات پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته بر اثر بارندگی‌های گسترده در خراسان‌جنوبی میزان بارندگی در برخی از نقاط استان به 60 میلی‌متر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: به دستور استاندار خراسان‌جنوبی از هفته گذشته تا صبح روز چهارشنبه 93 تیم امدادی در استان در حالت آماده‌باش هستند.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در پی بارندگی و وقوع سیلاب در سطح استان تاکنون تیم‌های امدادی 385 نفر گرفتار در سیلاب را نجات دادند که از این تعداد 26 نفر از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
,
 
,
میرجلیلی با بیان این‌که هیچ گونه تلفات جانی ناشی از وقوع سیل در استان نداشتیم، عنوان کرد: 38 خودروی گرفتار در سیل توسط نیروهای امدادی رها سازی شدند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سیل به ایل راه‌های عشایری، باغات و مزارع کشاورزان، محل نگهداری دام‌ها و برخی از شریان‌های حیاتی استان خسارت وارد کرد.
,
 
,
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: 23 اکیپ برآورد خسارت در حال جمع آوری خسارات ناشی از سیل در سطح استان هستند.
,
 
,
میرجلیلی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید و سنگین از ابتدای هفته آینده در استان از تمامی هم ‌استانی‌ها درخواست می‌شود به اخطاریه‌ها و هشدارهای هواشناسی و مدیرت بحران توجه کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: از عشایر، کشاورزان، دامداران، گلخانه‌داران و مرغداران استان درخواست می‌شود نسبت به ایمن سازی فضا‌ها اقدام کنند تا شاهد کاهش خسارات ناشی از سیل باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه