اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی:

تمام محورهای خراسان‌جنوبی باز است/ تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علل حوادث طی روزهای گذشته

تمام محورهای خراسان‌جنوبی باز است/ تخطی از سرعت مطمئنه بیشترین علل حوادث طی روزهای گذشته
رضایی گفت: بیشترین علل حوادث در روزهای گذشته تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: هم اکنون کلیه محورهای مواصلاتی استان که توسط سیلاب مسدود شده بود باز هستند و ترافیک در سطح راه‌ها روان و عادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که شهرستان‌های زیرکوه، قاین به دلیل بارندگی لغزنده هستند، افزود: در شهرستان زیرکوه به صورت پراکنده در محور آهنگران شاهد بارش برف هستیم و سایر محورهای استان نیز به صورت پراکنده بارندگی‌های جزئی دارند اما با توجه به بارندگی های 48 ساعت گذشته و عبور سیلاب ها به خصوص راه های فرعی و روستایی حاشیه راه‌ها دچار آب بردگی شده است.
,
 
,
رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین به دلیل عبور آب از آبنماها در سطح جاده ها گل و لای وجود دارد که می‌تواند خطر آفرین باشد لذا رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
,
 
,
رضایی با بیان این‌که از سفرهای غیرضروری جدا خودداری شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه جاده ها کم ترددتر شده لذا همین مورد باعث وسوسه رانندگان نشود که با سرعت غیر مطمئنه حرکت کنند چرا که بیشترین علل حوادث در روزهای گذشته تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: رانندگان به توصیه‌های عوامل پلیس راه و سازمان‌های امدادی در سطح راه‌ها توجه کنند تا سفر بی خطری را داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه