اخبار داغ

معافیت مالیاتی صنوفی که به مقابله با کرونا ویروس پرداختند

معافیت مالیاتی صنوفی که به مقابله با کرونا ویروس پرداختند
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: صنوفی که در زمان شیوع کرونا اقدام به تولید اقلام بهداشتی کردند باید به صورت حتمی از سیستم مالیاتی معاف شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازستاداطلاع رسانی اصناف کشور، «غلامرضا حسن‌پور»، رئیس بسیج اصناف کشور، امروز در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید ماسک در کرج، گفت: با توجه به شرایطی که در سال 98 برای صنوف رقم خورد یک نامه به معاون رئیس جمهور ارسال کردیم و از دولت درخواست شد تا به صنوف کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس بسیج اصناف کشور در ادامه با بیان اینکه اصناف در تمامی شرایط سحت همچون سیل، زلزله و شرایط فعلی شیوع کرونا به کمک دولت و مردم آمدند، افزود: امروز نوبت دولت است، ما تحمل نمی‌کنیم چک بازاریان در این شرایط برگشت بخورد و انتظار استمهال از سوی دولت داریم.
,
 
,
حسن‌پور اضافه کرد: طی این نامه از دولت درخواست کردیم که اقشار ضعیف میان صنوف را شناسایی کنند و به این قشر کمک بلاعوض داشته باشند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه کرونا ویروس تا یک ماه دیگر از بین می‌رود، یادآور شد: کمک در حوزه مالیات و رفع موانع تولید از دیگر اقداماتی که انتظار می‌رود دولت در این شرایط انجام دهد، همچنین پیشنهاد شده است به کارگران تسهیلات ویژه اعطا شود.
,
 
,
رئیس بسیج اصناف اظهار کرد: از طرفی با توجه به اینکه جشواره بهاره در سراسر کشور لغو شد، اقدام به برگزاری جشنواره بهاره به صورت مجازی کردیم که با استقبال خوبی هم همراه شد.
,
 
,
حسن‌پور اضافه کرد: اصناف و کارگرانی که در این برهه زمانی و شیوع کرونا ویروس به کمک دولت و مردم آمدند باید از تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند، همچنین این صنوف به صورت حتمی باید از سیستم مالیاتی معاف شوند. 
,
 
,
وی با بیان اینکه دولت در گذشته به قول خود عمل نکرده است، یادآور شد: سال 98 بالغ بر 30 مرکز نیکوکاری در کشور راه‌اندازی شده است که در شرایط حساس اقدام به جمع‌آوری کمک می‌کردند، در این شرایط نیز صنوف نیازمند و آسیب پذیر را شناسایی کرده و با کمک همین مراکز نیکوکاری به کمک آن ها خواهیم رفت.
,
 
,
رئیس بسیج اصناف کشور یادآور شد: باید با کمک هم مشکل را برطرف کنیم، بستر آماده و مهیا است و با همفکری مشکل را برطرف خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه