اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

بیش از ۴۲ درصد خانوارهای سبزواری از نظر کرونا غربالگری شدند

بیش از ۴۲ درصد خانوارهای سبزواری از نظر کرونا غربالگری شدند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوارگفت: بیش از 42 درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در طرح غربالگری کرونا مورد ازیابی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه نوده در گفت وگو با صبح توس؛ با بیان اینکه  تعداد 191 هزار  نفر از جمعیت تحت پوشش دانشگاه  مورد غربالگری سلامت بیماری کرونا  قرار گرفته اند اظهارداشت: این تعداد جمعیت معادل 42 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 وی با اشاره به اینکه از این تعداد 234 نفر در ارزیابی اولیه، دارای علائم بوده اند ادامه داد: با راهنمایی های مشاورین افراد دارای علائم اولیه به مراکز خدمات جامع سلامت در نظر گرفته شده برای همین موضوع  معرفی و ویزیت شده اند.

,

 نوده همچنین به سامانه اینترنتی وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: در این مدت 20 هزار و 394 نفراز همشهریان به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir مراجعه و پرسشنامه‌ها را پر کرده اند.

,

وی با بیان اینکه فرادی که  خودشان مستقیم به سامانه مراجعه کرده‌ و سوالات مطرح شده را پاسخ داده اند در صورت وجود مشکل همکاران مراقب سلامت و بهورز در مراکز / پایگاه ها و خانه های بهدشت با آنها تماس خواهند گرفت تصریح کرد:برای این افراد نیز بررسی های بعدی انجام خواهد شد.

,

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد:عملیات پایش و کنترل در مبادی 10 گانه ورودی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه با هدف شناسایی افراد و غربالگری سلامت از نظر بیماری کرونا ویروس در حال  انجام است.

,

نوده ادامه داد: در صورت وجود تجمعات و عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط همشریان ممکن است در خصوص بستری بیماران با مشکل روبروشوی.

,

بر اساس آخرین امار 83 نفر در سبزوار مبتلا به کرونا ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 58 نفر بهبود یافته و متاسفانه 9نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه