اخبار داغ

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان:

اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان تعطیل است/ ۱۵ مبادی ورودی استان هر روز پایش می شوند

اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان تعطیل است/ ۱۵ مبادی ورودی استان هر روز پایش می شوند
فریدون فعالی گفت: از ۱۵ اسفند تمام اماکن تاریخی و گردشگری استان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و تحت هیچ شرایطی پذیرش مسافر را در این اماکن نخواهیم داشت و از ورود گروه‌های گردشگری به استان ممانعت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون فعالی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان، در خصوص اقدامات این سازمان در مبارزه با ویروس کرونا، تشریح کرد: بعد از شیوع این بیماری در برخی از استان ها، استراتژی اول ما این بود که پروتکل های بهداشتی را در داخل اماکن و فضاهای تاریخی و گردشگری رعایت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 

,

وی اضافه کرد: بعد از پیشرفته شدن بیماری از ورود گروه‌های گردشگری به استان ممانعت شد و از ۱۵ اسفند تمام اماکن تاریخی و گردشگری استان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و تحت هیچ شرایطی پذیرش مسافر را در این اماکن نداشتیم و نخواهیم داشت.

,

 

,

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: مجوز خانه های مسافر و واحدهای بوم گردی نیز تمدید نشد و اجازه فعالیت به آن ها هم ندادیم و هر گونه فضای اسکان در فضاهایی که هر ساله در ستاد تشکیلات سفر تشکیل می شد گرفته شد و اجازه اسکان موقت در کمپ ها، پارک ها، مهمانسراهای دولتی و مدارس را توسط  ستاد مدیریت استان متوقف کردیم.

,

 

,

فعالی خاطر نشان کرد: ما از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور که هنوز وضعیت استان سفید بود اعلام کردیم استان کرمان تحت هیچ شرایطی امکان پذیرش مسافر را در نوروز و حتی قبل از نوروز ندارد.

,

 

,

وی بیان کرد: 15 مبادی وردی استان نیز هر روز پایش و مسافرانی که وارد استان می شوند کنترل می شوند و پلاک های غیر بومی که در سطح شهر تردد می کنند متوقف و با هزینه شخصی آن ها ۱۴ روز توسط ستاد بحران استان قرنطینه می شوند.

,

 

,

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان در پایان مطرح کرد: تیم های نظارتی ما در مرکز استان و شهرستان ها فعال هستند و اجازه ورود را به هیچ مسافری را نمی دهیم و ورودی مناطقی مثل شهداد به طور کامل بسته شده است به نحوی که هم استانی ها ما نیز نمی توانند به منطقه بروند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه