اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

۲۰هزار ماسک تولید شده به همت جهادگران بسیجی، رایگان توزیع می‌شود

۲۰هزار ماسک تولید شده به همت جهادگران بسیجی، رایگان توزیع می‌شود
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: از ابتدای ورود کرونا گروه‌های جهادی سپاه و بسیج در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت داشته و بزودی ۲۰ هزار ماسک تولید شده بین مردم توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا به استان وارد عرصه شده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی اذعان کرد: باتوجه به تخصصی بودن این حوزه و نیاز به راهنمایی علمی، دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم قرار دارد و نیروهای جهادی و سپاه ما طبق پروتکل‌های موجود فعالیت‌های مختلف از جمله ضدعفونی شهر و توزیع مواد ضدعفونی به ویژه در مناطق محروم را انجام می‌دهند.

,

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: 130 گروه جهادی با فعالیت 160 نفر در دو عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان قزوین فعالیت دارند.

,

وی عنوان کرد: همچنین 31 کارگاه ساخت ماسک و مواد ضدعفونی نیز با همکاری 450 نفر فعالیت می‌کنند و تاکنون در این کارگاه‌ها صدهزار ماسک تولید شده که به نوبت توزیع خواهد شد.

,

این مقام مسئول اعلام کرد: هم اکنون ۲۰هزار ماسک تولیدی که به همت جهادگران بسیجی آماده شده است، از سوی سپاه استان قزوین در اختیار مسئولان استانداری قزوین قرار گرفته است.

,

وی در ادامه بیان کرد: قرار است این ۲۰هزار ماسک از سوی استانداری در اختیار فرمانداران مناطق مختلف قرار گیرد و به صورت رایگان در نواحی و بخش‌های مختلف استان به طور رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

,

شاهرخی در پایان گفت: جهادگران بسیجی و سپاهی استان قزوین تا پایان ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مسئولان دولتی و دستگاه‌های اجرایی حضور خواهند داشت تا خدمات لازم به مردم ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه