اخبار داغ

در راستای مقابله با شیوع کرونا؛

حوزه مشق البرز مسابقه کتابخوانی "با یار مهربان در خانه بمانیم" را برگزار می کند/غنی سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ مطالعه 2 هدف این ماراتن مجازی است

حوزه مشق البرز مسابقه کتابخوانی "با یار مهربان در خانه بمانیم" را برگزار می کند/غنی سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ مطالعه 2 هدف این ماراتن مجازی است
در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا که توصیه شده هموطنان در تعطیلات نوروز در خانه بمانند، طرح کتابخوانی «با یار مهربان در خانه بمانیم» توسط انتشارات حوزه مشق و موسسه کشف استعداد برتر به صورت مجازی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛ انتشارات حوزه مشق و موسسه کشف استعداد برتر با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا برای تشویق و ترغیب هموطنان عزیز برای ماندن در منزل و همچنین در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۹ مسابقه کتاب خوانی با عنوان « با یار مهربان در خانه بمانیم» برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

علاقمندان می‌توانند کتاب‌ها را از طریق تلگرام و واتساپ (۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹) دریافت کرده  و در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در این مسابقه شرکت کنند. برای هرگروه سنی کتاب‌های متفاوتی معرفی شده است.

,

سوالاتی از کتب معرفی شده استخراج و روز ۱۲ فروردین بارگذاری خواهد شد و شرکت کنندگان تا ۳۰ فروردین فرصت خواهند داشت تا به سوالات پاسخ دهند.

,
, ,

شرکت کنندگان در هر گروه سنی  یکی از کتاب‌های معرفی شده را برای مطالعه انتخاب کرده و به سوالات همان کتاب می توانند پاسخ دهند. جوایز نقدی و غیر نقدی نیز به قید قرعه از بین پاسخ دهندگان صحیح انتخاب و در طی مراسمی که متعاقبا اعلام خواهد شد به برندگان اهدا یا ارسال خواهد شد.

,

کتب گروه سنی بزرگسالان:

,

"مجموعه داستان های کوتاه" نوشته مینا کارگرزاده

,

"رویای خیس" نوشته میترا عباسی

,

کتب گروه سنی نوجوان:

,

"برایم بمان" نوشته زینب رحیمی

,

کتب گروه سنی کودک:

,

"تخیلات زیبای من" نوشته مهرداد محمدی

,

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس های زیر مراجعه شود.

,

http://fardin-ahmadi.ir

, http://fardin-ahmadi.ir,

تلگرام

,

@hooze_mashg

, hooze_mashg,

اینستاگرام

,

 @hooze_mashg

, hooze_mashg,

@hoozeh_mashgh_amozesh

, hoozeh_mashgh_amozesh,

@hoozeyehmashgh

, hoozeyehmashgh,

 

,

 

,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه