اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات خبر داد؛

کمک ۶ میلیارد ریالی خیر مه ولاتی به شبکه بهداشت ودرمان

کمک ۶ میلیارد ریالی خیر مه ولاتی به شبکه بهداشت ودرمان
مجتبی خلوصی گفت: حاج ذوالفقار ذوالفقاری خیر مه ولاتی ۶ میلیارد ریال جهت ساخت ۴ واحد ۸۵ متری زیست پزشک در بیمارستان امام رضا علیه السلام شهرستان مه ولات کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محتبی خلوصی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: مبلغ اهدایی از سوی خیر نیک اندیش حاج ذوالفقار ذوالفقاری صرف ساخت واحدهای مسکونی جهت استقرار پزشکان و اجرای این پروژه توسط مرکز خیریه منفرد که یکی از خیرین شاخص منطقه و حوزه سلامت است در بیمارستان امام رضا علیه السلام ساخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه حمایت ها و همکاری خیرین سلامت نقش موثری در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت و رفع مشکلات بیماران دارد از خیرین سلامت دعوت کرد این شبکه را در اجرای طرح های عمرانی و تجهیز و کمک به بیماران یاری کنند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: عملکرد قابل تقدیر خیرین درعرصه سلامت در این شهرستان باعث افزایش خدمات بهداشتی درمانی مردم در این مه ولات شده است.

,

وی با بیان اینکه دو پروژه مرکز جامع سلامت شهر شادمهر، ستاد شبکه و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی حاج عیسی شیردل در شهر فیض آباد در دست اقدام است افزود: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت مردمی می توان گام های اثربخش در زمینه بهداشت و درمان برداشت.

,

شبکه بهداشت و درمان مه ولات با جمعیت حدود ۶۰ هزار نفر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه است و دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی  به مردم ارایه می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه