اخبار داغ

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت:

تعداد مبتلایان به کرونا در کوهدشت ۲۲ نفر است/ابتلای ۷۰ نفر صحت ندارد

تعداد مبتلایان به کرونا در کوهدشت ۲۲ نفر است/ابتلای ۷۰ نفر صحت ندارد
حسن امینی زاده گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در کوهدشت ۲۲ نفر است و ابتلای ۷۰ نفر شایعه است و صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن امینی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر‌افلاک، اظهار داشت: از ششم اسفندماه ۹۸ و ابتدای بحران ویروس کرونا در شهرستان کوهدشت تاکنون ۷۸ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر‌افلاک،,

وی افزود: تاکنون جواب تست آزمایش ۲۲ نفر در ابتلای قطعی به کرونا مثبت بوده است و یک نفر نیز فوتی داشته‌ایم.

,

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت ضمن تکذیب شایعه ابتلا ۷۰ نفر به کرونا در کوهدشت که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است، عنوان کرد: ترویج مطالب در زمینه کرونا، بدون اطلاع علمی و تخصصی سبب افزایش استرس و نگرانی در جامعه می‌شود، در اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا دستگاه‌های مختلفی نظارت داشته و لزومی ندارد که آمار واقعی اعلام نشود.

وی تصریح کرد: از ۷۸ نفری که مورد آزمایش قرارگرفته و بستری‌شده‌اند، ۷۲ نفر ضمن بهبودی کامل، مرخص شده و به خانه بازگشتند و همچنان پیگیری‌های بعدی نیز ادامه دارد.

امینی زاده بیان کرد: هم‌اکنون شش مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری است و کلیه بیماران مثبت به کرونا کوهدشت بهبودیافته‌اند.

مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: مرحله اول غربالگری کرونا در شهرستان کوهدشت به پایان رسیده و مرحله دوم را با همکاری مطلوب بسیج، با دقت بیشتری استارت زده‌ایم.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه