اخبار داغ

اهالی روستای دهو میناب؛ پیشتاز مقابله با کرونا

اهالی روستای دهو میناب؛ پیشتاز مقابله با کرونا
اسلامی ، دهیار روستای دهو میناب گفت: تمامی امکانات برای تولید هر چه بیشتر ماسک مورد نیاز شهروندان بسیج کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی، دهیار روستای دهو شهرستان میناب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز از گندزادیی و ضد عفونی محله های این دهو خبرداد و اظهار کرد: این حرکت جهادی توسط پنج تیم جهادی طی پانزده روز انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت: تمامی امکانات برای تولید هر چه بیشتر ماسک برای نیاز شهروندان بسیج کرده ایم.

,

اسلامی افزود: بسیجیان این روستا داوطلبانه بصورت پیک موتوری کار توزیع ماسک بین مردم انجام می دهند.

,

وی همچنین از برپایی ایستگاه سلامت در مبادی ورودی این روستا خبرداد و افزود: شرط ورود به روستای دهو داشتن سلامتی کامل با انجام تست تب سنج انجام می گیرد.

,

دهیار دهو مشارکت سایربانوان، جوانان و بزرگان روستا در مبارزه با ویروس کرونا ستودنی برشمرد و تاکید کرد: تیم سازنده ماسک بهداشتی مشتکل از بانوان بسیجی این روستا توانسته ایم تعداد سه هزار عدد ماسک بصورت رایگان بین مردم همراه با بروشور پیشگیری توزیع کنیم.

,

اسلامی خاطر نشان کرد: کل هزینه تولید ماسک شش میلیون تومان بوده که پیش بینی می شود تا روزهای آینده بیش از پنج هزار ماسک بهداشتی در این روستا تولید شود.

,

به گفته دهیار روستای دهو غبارروبی قبور مطهر شهدا، قبور سایر اموات در این روستا به همت جهادگران بسیجی انجام شده و با اطلاع رسانی که از طریق فضای مجازی،بلندگوهای ثابت و سیار با تاکید بر ماندن اهالی روستا در خانه صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا،هیچ گونه مراسم و تجمعی در روستا انجام نمی شود.

,

روستای دهو با جمعیتی بیش از چهار هزار نفر یکی از روستاهای پرجمعیت بخش مرکزی شهرستان میناب است که در فاصله ی ۱۷ کیلومتری شهر میناب و در جاده ی تیاب واقع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه