اخبار داغ

با رمز یا ابا عبدالله الحسین؛

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در سنندج آغاز شد

عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در سنندج آغاز شد
رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و شهر سنندج آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت در سنندج, ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک در سراسر کشور تحت امر نیروی زمینی سپاه در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: پاکسازی محیط های آلوده و دفاع از کشور در برابر ویروس کرونا و آگاهی بخشی عمومی به مردم از جمله اهداف این رزمایش است.

,

, ,


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: همه مسولان کشور برای سلامت ملت تلاش می کنند و ما هم برای سلامت ملت تلاش می کنیم و همه امکانات و نیروها را بسیج کرده ایم.

,
,

سردار حسینی افزود: عملیات بزرگ شهدای مدافع سلامت در کردستان در حال اجراست.

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از این مراسم که بخشی از تجهیزات را مستقر کردیم شاهد ضدعفونی اماکن عمومی و معابر اصلی شهر سنندج از جمله میدان تره بار، پایانه حمل و نقل مسافربری، ترمینال مسافربری سنندج، و فرودگاه خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: تمام امکانات ما در شهرستان ها هم توزیع شده است و ساماندهی امکانات مردمی نیز از دیگر اقدامات سپاه درسطوح پایگاه ها و حوزه ها در مناطق روستایی و شهری بوده است.

,

سردار حسینی اعلام کرد: هر شب کل معابر عمومی شهرستان ها ضدعفونی و پاکسازی می شود و از این به بعد نیز در روز نیز عملیات ضدعفونی و پاکسازی معابر و اماکن عمومی انجام می شود.

,

وی افزود: 371 هزار و 100 لیتر مواد ضدعفونی در این عملیات ها در معابر عمومی به کار رفته است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به بخشی از اقدامات سپاه در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: 18 کارگاه تولید ماسک 19 هزار عدد در روز ماسک تولید می کنند و تولیدات این کارگاه ها در اختیار داروخانه ها و مراکز مجاز توزیع اقلام بهداشتی قرار می گیرد.

,

سردار حسینی افزود: بیش از 79 هزار و 226 بسته بهداشتی و معیشتی توسط گروه های جهادی در سطح مناطق حاشیه ای و روستاهای استان توزیع شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: برای این امور 16 هزار نفر ساماندهی شده و 5 هزار نفر نیز تاکنون به کارگیری شده اند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از ایجاد 6 نقاهتگاه با 519 تخت در سنندج, سقز, بانه, مریوان, سروآباد و انجام25 هزار اقدام آموزشی و تبلیغی و اقناعی در فضای مجازی به عنوان دیگر اقدامات سپاه در مبارزه با کرونا یاد کرد.

,

سردار حسینی تاکید کرد: تا پایان این موضوع در کنار ملت خواهیم بود و امروز نیز با نام مبارک اباعبدالله الحسین شروع رزمایش را خواهیم داشت.

,

, ,

سپاه مثل همیشه حضوری کارساز و موثر دارد

, سپاه مثل همیشه حضوری کارساز و موثر دارد,

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی گروه های جهادی بسیج و سپاه استان کردستان اظهار کرد: قدردان تلاش های کادر پزشکی و همت نیروهای مسلح در استان هستیم.

,

وی افزود: ان شاالله با همدلی و همکاری و همفکری در برابر این بیماری موفق باشیم.

,

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: سپاه مثل همیشه حضوری کارساز و موثر دارد و در این مقطع زمانی نیز در رسیدگی به خانواده ها در حاشیه شهرها و روستاها از لحاظ معیشتی کمک می کند و در حوزه پیشگیری و مبارزه با این ویروس نیز حضوری موثر داسته است.

,

مرادنیا افزود: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام جهش اقتصادی امیدواریم که در کنار همدیگر پس از فائق آمدن بر این بیماری برای گسترش اشتغال و توسعه اقتصادی در استان تلاش کنیم.

,

وی اظهار کرد: انتظار داریم مردم توصیه های بهداشتی را رعایت کنند چرا که اگر رعایت نکنند تمام این تلاش ها بی نتیجه خواهد بود.

,

مرادنیا خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مقابله کنیم با این بیماری باید همه تلاش کنیم و مردم نقش کلیدی را دارند تا این بیماری رفع شود چرا که خسارت های ناشی از این بیماری جبران ناڀذیر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه