اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا:

هدف رزمایش بیولوژیک قطع کردن زنجیره بیماری کروناست / قبل از پایان تعطیلات غربالگری استان پایان یابد

هدف رزمایش بیولوژیک قطع کردن زنجیره بیماری کروناست / قبل از پایان تعطیلات غربالگری استان پایان یابد
سردار علی ملک شاهکویی با اشاره به اجرای رزمایش بیولوژیک در شهرستان گرگان گفت: هدف اصلی این رزمایش قطع زنجیره بیماری کرونا و جلوگیری زا انتقال ان در استان گلستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان پیش از ظهر امروز چهارشنبه ششم فروردین ماه در آغاز رزمایش بیولوژیک که همزمان با سراسر کشور در گرگان نیز برگزار شد ، اظهار داشت : این رزمایش زیستی و بیولوژیک در سه شهرستان استان گلستان  یعنی گرگان ، علی آباد کتول و کردکوی که بیماری کرونا شیوع بیشتری در آنها دارد، برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

سردار ملک با اشاره به اینکه این رزمایش با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح انجام می شود ، تاکید کرد : عملیات دفاع بیولوژیک با محوریت نیروی زمینی سپاه همزمان در سراسر کشور به مدت دو روز با محوریت یگانهای مردم پایه تیپ مهندسی 45 و یگان 60 عمار یاسر و بنام شهدای مدافعین سلامت در کشور برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: اجرای کمک به طرح امداد و نجات و مردمداری و سرعت بخشیدن به عملیات ضدعفونی و رفع آلودگی نیز از جمله اهداف مد نظر در این عملیات می باشد.

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان ساخت : تمرکز بر مناطق آلوده و کانونهای اصلی بیماری کرونا که باعث انتقال این ویروس می شود و قطع زنجیره انتقال کرونا مهمترین هدف این رزمایش می باشد .

,

وی همچنین اضافه کرد : در این طرح به دنبال این هستیم تا آلام مردم که ناشی از استرس و ناراحتی از بابت این بیماری است را کاهش دهیم .
سردار ملک یادآور شد : در سه شهرستان کردکوی و گرگان و علی آباد که شیوع بیشتری از این بیماری را داریم زنجیره انتقال هر چه زودتر باید قطع شود .

,
,

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود : به مردم سفارش می کنم که کمک کنند همانطور که این یک ماه گذشته کمک کردند  و با ماندن در خانه از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کردند.

,

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ، استاندار و همه و همه درگیر هستند تا این بیماری را ریشه کن کنند ، تصریح کرد : با توجه به اینکه خوشبختانه در استان سیر نزولی داریم ، مردم همکاری کنند این سیر نزولی ادامه داشته باشد .

,

سردار ملک از فرماندار گرگان و فرماندهان سپاه خواست تا قبل از پایان تعطیلات نوروزی بحث غربالگری مردم در بحث بیماری کرونا پایان یابد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه