اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع):

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک در مشهد برگزار می‌شود

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک در مشهد برگزار می‌شود
سردار سید حسین مرتضوی گفت: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی با نام شهدای مدافع سلامت در سطح شهرستان مشهد از روز شنبه ۹ فروردین ماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید حسین مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(علیه السلام) نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی با نام شهدای مدافع سلامت در سطح شهرستان مشهد از روز شنبه ۹ فروردین ماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است این اقدام در شهرستان‌های مرزی شمال شرق کشور از جمله خواف، تایباد، تربت‌جام و صالح‌آباد توسط این قرارگاه از تاریخ ۲۷ اسفند ماه به مدت ۳ روز انجام شد.

,

مرتضوی با اشاره به اینکه در این رزمایش از تمام ظرفیت‌های بیمارستانی سیار و ثابت سپاه استفاده خواهد شد تصریح کرد: آن چیزی که توسط جنگ نوین سپاه انجام شده عملیات خاص بود چرا که با تجهیزات مختص به آلودگی‌های خاص پاک‌سازی صورت گرفته است.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(علیه السلام) تصریح کرد: این رزمایش با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و متناسب با سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود؛ همچنین این رزمایش دربرگیرنده کل سپاه و با محوریت نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه