اخبار داغ

خسارت شدید سیل به بخش کشاورزی و دامداری مردم زهکلوت/ ضرورت حضور دولت و کمک های مردمی در کنار سپاه پاسدارن

خسارت شدید سیل به بخش کشاورزی و دامداری مردم زهکلوت/ ضرورت حضور دولت و کمک های مردمی در کنار سپاه پاسدارن
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: با وقوع سیل بخش قابل توجهی از کشاورزی و احشام مردم زهکلوت از بین رفته  و منازل آن ها قابل سکونت نیست، بنابراین لازم است بخش دولتی و کمک های مردمی در کنار نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران که انصافا خیلی خوب کار کرده است حاضر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام  حسن علیدادی سلیمانی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: همانطور که خدواند در قرآن کریم بیان کرده است، هر سختی یک آسانی به دنبال دارد لذا در این برهه،  هم کسانی که زندگی آن ها دچار آسیب شده است و هم افرادی که باید کمک کنند در معرض آزمایش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

 

,

امام جمعه کرمان افزود: با وقوع سیل خسارات زیادی به بخش زهکلوت وارد آمده و کشاورزی این منطقه به شدت آسیب دیده است، بخش قابل توجهی از احشام و دام مردم از بین رفته  و آب در خانه ها وارد شده و منازل آن ها قابل سکونت نیست.

,

 

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: بنابراین لازم است بخش دولتی و کمک های مردمی در کنار نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران که انصافا در زهکلوت خیلی خوب کار کرده است حاضر شوند و دست به دست هم دهیم تا این مشکل برطرف شود و اهالی زهکلوت به زندگی عادی خود برگردند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی و مردمی نیز در کنار سپاه و بسیج و وارد عملیات شدند و خانه ها را یک به یک از آب تخلیه و وسیله های آسیب دیده را تمیز می کنند و بعد از این اقداات همانطور که فرمانده سپاه گفتند خانه ها باید ضد عفونی شوند و مردم به خانه های خودبرگردند.

,

 

,

امام جمعه کرمان در پایان مطرح کرد:  امیدواریم به زودی زندگی مردم به حالت طبیعی برگردد و برای تامین وسایل زندگی و جبران خسارت های کشاورزی و دامداری نیز لازم است دولت و خیرین پای کار بیایند تا دلگرمی مردم بیشتر شود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه