اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد؛

راه اندازی دو کارگاه خانگی تولید ماسک در بردسکن / روزانه 1000 ماسک در این دو کارگاه تولید می شود

راه اندازی دو کارگاه خانگی تولید ماسک در بردسکن / روزانه 1000 ماسک در این دو کارگاه تولید می شود
علیرضا جنیدی از راه اندازی دو کارگاه خانگی تولید ماسک در بردسکن خبر داد و گفت: با راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در روستاهای کبودان و نظام آباد روزانه 1000 ماسک تولید و در اختیار مجمع خیرین سلامت برای توزیع بین شهروندان قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا جنیدی، فرمانده سپاه بردسکن صبح امروز در مراسم راه اندازی دو کارگاه خانگی تولید ماسک در روستاهای کبودان و نظام آباد شهرستان بردسکن، اظهار داشت: این دو مکان تولیدی با خودیاری اهالی و با حضور تنی چند از بانوان با همکاری پایگاه بسیج الزهرا(س) و قمر بنی هاشم در این روستاها فعال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 وی خاطرنشان کرد: ایجاد اینگونه فعالیت ها غیر از عشق و خدمت رسانی چیزی نیست، لذا ناحیه سپاه بردسکن برای تجهیز و گسترش این کارگاه‌ها از محل تسهیلات بنیاد برکت، کمیته امداد و صندوق قرض الحسنه بسیج آنان را کمک می کند.

, .,

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن همچنین ادامه داد: روزانه بیش از 1000 ماسک در این ۲ کارگاه تولید می‌شود که بر اساس سیر مراحل پروتکل وزارت بهداشت ایزوله و در اختیار مجمع خیرین سلامت و پویش مردمی مبارزه با کرونا قرار می‌گیرد.

, .,

وی با بیان اینکه، اشتغال یکی از برنامه های ناحیه سپاه و حوزه بسیج در شهرستان است، اذعان کرد: درسال جهش تولید، آماده هرگونه همکاری با تولید کنندگان در سطح شهرستان می باشیم.

, .,

جنیدی از همکاری شورای شهر برای تامین مواد اولیه  تولید ماسک وپویش های مردمی وخیرین تقدیر کرد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه