اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن:

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در بردسکن به ۲۶ نفر رسید / مردم در خانه بمانند و در حق پزشکان و پرستاران ظلم نکنند

شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در بردسکن به ۲۶ نفر رسید / مردم در خانه بمانند و در حق پزشکان و پرستاران ظلم نکنند
مهدی عاقلتر با بیان اینکه شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بردسکن به عدد ۲۶ رسید، گفت: متاسفانه مردم هشدار ها را جدی نمیگیرند و شاهد روز به روز افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عاقلتر، رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهارداشت: با توجه به شلوغی بازار و تردد خودروهای بسیار در سطح شهر این امکان وجود دارد که آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه متاسفانه مردم هشدار ها را جدی نمیگیرند و شاهد روز به روز افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بردسکن به عدد ۲۶ رسید، لذا توصیه میکنیم که همشهریان عزیز هشدارها را جدی بگیرند‌.

, .,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بردسکن با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا بستری هستند، تصریح کرد: انگار نه انگار که ویروسی بنام کرونا در بردسکن شیوع پیدا کرده است و مردم خیلی عادی به سطح بازار رفته و بدون در نظر گرفتن نکات بهداشتی به خریدهای روزانه خود میپردازند.

, .,

وی در پایان از عموم مردم خواهش کرد که در خانه بمانند تا زنجیره این ویروس قطع شود و اذعان کرد: امیدواریم روز طبیعت همانند سال‌های گذشته نباشد و مردم در خانه بمانند و در حق پرستاران و پزشکان ظلم نکنند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه