اخبار داغ

سردار حسن زاده مطرح کرد:

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران / لزوم آگاه سازی مردم به اقدامات پیشگیری از کرونا

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران / لزوم آگاه سازی مردم به اقدامات پیشگیری از کرونا
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران از کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران خبر داد و بر لزوم آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات پیشگیری از ابتلا کرونا تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز، نشست هماهنگی طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا ظهر امروز با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران، مسئولان استانداری و فرمانداران شهرستان‌های غرب استان تهران در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
سردار حسن زاده طی سخنانی در این نشست ضمن تشریح طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، تسریع در اجرای طرح غربالگری در شهرستان‌های استان تهران را بسیار حائز اهمیت دانست.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت استان تهران در مواجهه با ویروس منحوس کرونا گفت: در هفته جاری ابتلا و انتقال ویروس کرونا در استان تهران سیر نزولی داشته است و به فضل الهی روز به روز شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران هستیم.
,
 
,
وی تعطیلات را در کاهش انتقال ویروس موثر دانست و تاکید کرد: بر اساس برآوردهای احتمال شیوع بیماری کرونا در استان تهران به‌دلیل کمبود امکانات بالا بود اما با هوشیاری فرمانداران، فرماندهان سپاه، دریادلان بسیجی ، مدیران شبکه بهداشت و گروه‌های جهادی بسیج شاهد وضعیت استان تهران در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قابل قبول است.
,
 
,
سردار حسن زاده افزود: تلاش‌هایی که توسط گروه‌های جهادی و … در جهت ضدعفونی تهیه و تولید لوازم بهداشتی مانند ماسک، دستکش و … صورت می‌گیرد ضروری، لازم و موثر است، اما در حوزه پیشگیری از ابتلا و انتقال ویروس کرونا آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات موثر در زمینه مراقبت و پیشگیری از ابتلا به این بیماری بسیار حائز اهمیت است که باید تلاشمان را در این حوزه مضاعف کنیم.
,
 
,
به گزارش تهران نیوز ؛ روز دوشنبه نیز سردار حسن زاده در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران نشست هماهنگی طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا را با حضور گودرزی معاون سیاسی استانداری تهران و فرمانداران شرق تهران برگزار و تاکیدات لازم در این حوزه را بیان کرد.
, تهران نیوز, تهران نیوز, تهران نیوز,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه