اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجرد:

تولید ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان/۵۴ گروه جهادی در طرح غربالگری فعالیت دارند

تولید ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان/۵۴ گروه جهادی در طرح غربالگری فعالیت دارند
مجید سوری گفت: 20 هزار ماسک توسط بسیجیان شهرستان بروجرد تولید شده و 54 گروه جهادی در طرح غربالگری فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مجید سوری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از نخستین روز شیوع کرونا، بسیجیان در قالب گروه های جهادی وارد عرصه خدمت شدند و در بخش های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی از فعالیت ۶۸ گروه جهادی برای ضدعفونی کردن معابر خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۶۸ گروه جهادی برای ضدعفونی کردن معابر، روستاها و مکان های مختلف شهری کار خود را آغاز کردند که به طور مستمر ضدعفونی کردن را انجام می دهند و این کار ادامه دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای طرح ملی غربالگری نیز در شهرستان بروجرد ۵۴ گروه جهادی خواهر و برادر با کمک مراکز درمانی و بهداشت برای این طرح وارد میدان شدند.

,

وی بیان کرد: این گروه های جهادی در پایش سلامت با همکاری شبکه بهداشت تلاش دارند و در این زمینه اقدامات مورد نیاز را انجام می دهند.

,

سرهنگ سوری از تولید روزانه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک توسط بسیجیان بروجرد خبر داد و گفت: دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان بروجرد به همت بسیجیان راه اندازی شد و روزانه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک را تولید می کنند که از ابتدای راه اندازی این واحدها تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک تولید شده و تلاش داریم که میزان ماسک های تولیدی به ۶۰ هزار برسد.

,

وی اظهار داشت: ۳۰ نفر از بسیجیان در دو واحد تولید ماسک فعالیت می کنند؛ در مناطق محروم نیز اقداماتی صورت گرفته که سه هزار بسته اقلام بهداشتی در مناطق محروم با هدف جلوگیری از شیوع کرونا توزیع شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به توزیع بسته های مواد غذایی در بین محرومان افزود: تعدادی از گروه های جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومان بسته های مواد غذایی را توزیع کرده اند که در این راستا سه هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در بین محرومان توزیع شده است.

,

وی عنوان کرد: درمانگاه اعتماد بروجرد روزانه خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه می دهد و ژل ضدعفونی کننده، الکل و ماسک را توزیع می کند.

,

سرهنگ سوری با اشاره به کنترل ورودی ها برای کاهش شیوع کرونا بیان کرد: در ورودی روستاها بسیجیان کار کنترل ورود و خروج را بر عهده دارند و همه با تلاش و همکاری سعی می کنند تا از شیوع کرونا جلوگیری کنند.

,

وی ضمن تشکر از مدافعان سلامت و کارکنان شبکه بهداشت و همه کسانی که این روزها برای حفظ سلامتی مردم تلاش می کنند گفت: همه برای سلامتی مردم و شکست کرونا تلاش می کنند که با همکاری و فعالیت ها می توان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا گام برداشت.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه