اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به شهادت حاج قاسم اتفاق مهم سال گذشته بود/ آمریکا جرئت بیان واقعیت عین الاسد را ندارد

پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به شهادت حاج قاسم اتفاق مهم سال گذشته بود/ آمریکا جرئت بیان واقعیت عین الاسد را ندارد
سردار مظاهر مجیدی پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به شهادت حاج قاسم سلیمانی را اتفاق مهم سال گذشته دانست و گفت: این رویداد به قدری مهم و بزرگ بود که آمریکایی ها هنوز پس از گذشت ۲ ماه جرئت بیان واقعیت‌های حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مهمترین رخداد سال ۹۸ اظهار کرد: شهادت سردار سرلشکر شهید قاسم سلیمانی که نعمت بزرگ خداوند و دستآورد عظیم انقلاب بی نظیر اسلامی به شمار می رفت یکی از رخداد های تلخ سال ۹۸ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: همانطور که تحلیلگران بسیاری بر آن تاکید کرده اند شهادت حاج قاسم سلیمانی ستون مدیریت استکباری آمریکا را به لرزه در آورده است.

,

مجیدی با اشاره به اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی شاهد موج مبارزه طلبی و موج آزادی خواهی در کشور و منطقه هستیم افزود: دشمنان فکر می کردند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تسلیم خواهد اما این شهادت برای استکبار بسیار خطرناکتر است و شهید سلیمانی به مراتب بیشتر به پیکره آمریکا ضربه وارد خواهد کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امنیت و سلامت را دو نعمت بی بدیل برای انسان نامید و افزود: نقش حاج قاسم سلیمانی در امنیت ایرانیان و بالاتر از آن در امنیت جهانیان یک حقیقت غیر قابل انکار است.

,

وی تشییع میلیونی شهید سلیمانی را صحنه ماندگار قدردانی ملت عزیز ایران از سردار مقاومت بود دانست و ادامه داد: در عراق، اهواز، مشهد،قم و تهران استقبال خیره کننده مردم دیدنی بود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حضور با شعور وشور مردم استان همدان در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در اقصی نقاط استان ادامه داد: در استان عزیز ما همدان نیز مردم با حضور بی سابقه در میدان امام همدان و تمام شهرها و روستاها از این یارو یاور رهبری و مظلومان عالم به تمام قد سپاسگزاری کردند.

,

مجیدی پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به شهادت حاج قاسم سلیمانی را اتفاق مهم دیگر سال گذشته برشمرد و افزود: این رویداد به قدری مهم و بزرگ بود که آمریکایی ها هنوز پس از گذشت ۲ ماه جرات بیان واقعیت‌های حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد را ندارند.

,

وی اسرائیل را بازنده بزرگ شهادت حاج قاسم سلیمانی دانست و اضافه کرد:اسرائیلی ها و آمریکایی ها فکر می کردند با ترور این مرد بزرگ که برخلاف تمام موازین بین المللی صورت گرفت امنیت بیشتری خواهند داشت در حالی که عمر اسرائیل با این شهادت کمتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه