اخبار داغ

فرمانده سپاه درگز خبر داد؛

ضدعفونی منزل فرد مشکوک به کرونا توسط بسیجیان

ضدعفونی منزل فرد مشکوک به کرونا توسط بسیجیان
فرمانده سپاه درگز گفت: منزل یک فرد مشکوک به کرونا، جهت جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری، توسط کارکنان و بسیجیان سپاه درگز گندزدایی و ضدعفونی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری در گفتگو با صبح توس؛ از گندزدایی روستای رحمانقلی منطقه درونگر درگز در راستای مبارزه با شیوع کرونا خبر داد و اظهارکرد: عملیات ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی شهری، از اولین روزهای شیوع این بیماری توسط بهداری ناحیه مقاومت بسیج درگز آغاز شده و تا زمان اعلام ستاد پیشگیری از کرونا به طور مرتب و روزانه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی افزود: روز گذشته طی گزارشی مبنی بر بستری جوانی مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز، تیم ضد عفونی و گند زدایی بهداری این ناحیه برای جلوگیری و پیشگیری های احتمالی از شیوع بیماری به روستای رحمان قلی اعزام شد.

,

فرمانده سپاه درگز با اشاره به ضرورت پاکسازی منزل فرد مشکوک به کرونا جهت پیشگیری از ابتلای سایر افراد روستا گفت: این تیم دستورالعمل های نحوه گندزدایی از سطوح و مواد استاندارد و بی خطر در ضدعفونی امکانات و تجهیزات را از شبکه بهداشت و درمان شهرستان اخذ کرده و تحت نظارت بهورز منطقه اقدام به ضد عفونی و گند زدایی منازل مورد نظر کرد.

,

این مقام مسئول همچنین تشریح کرد: در این اعزام، کارکنان سپاه درگز با همیاری بسیجیان بیش از 200 عدد ماسک و 100 عدد بطری مواد شوینده را بین اهالی روستا توزیع کردند و درب منازل و معابر روستا را با مواد شوینده ضد عفونی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه