اخبار داغ

فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول (ص) سپاه:

۲۳ تیم عملیات پاکسازی ویروس کرونا از اسدآباد را بر عهده خواهند داشت

۲۳ تیم عملیات پاکسازی ویروس کرونا از اسدآباد را بر عهده خواهند داشت
احمدعلی فیض‌الهی گفت: عملیات پاکسازی ویروس از سطح شهرستان اسدآباد، فردا ساعت ۹ صبح همزمان با شهرستان نهاوند، در قالب ۲۳ تیم و خودروهای واکنش سریع و تخصصی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی احمد فیض الهی، فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) نیروی زمینی سپاه عصر امروز در ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان اسدآباد، از اجرای عملیات گندزدایی و پاکسازی ویروس کرونا در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این عملیات با درخواست فرمانده سپاه انصار الحسین ع و محوریت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، در دو شهر نهاوند و اسدآباد انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در این عملیات پاکسازی ۱۳ دستگاه سبک و سنگین تخصصی و ۱۰ تیم موتور سوار انجام خواهد شد، افزود: ما دو تانکر آبرسانی داریم که نیاز به ۵ دستگاه دیگر و آب و محلول است که می طلبد مسئولان شهرستان همکاری کنند.

,

فیض‌الهی با بیان اینکه عملیات پاکسازی ویروس کرونا از سطح شهر اسدآباد فردا ساعت ۹ آغاز می‌شود، گفت: این عملیات از داخل مقر سپاه ناحیه آغاز خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه در این عملیات تعداد ۱۱ خودرو تخصصی و ۳ دستگاه خودروی واکنش سریع بهداشتی است، افزود: باید سطح شهر، معابر، خیابان‌ها خالی از خودرو باشد که بتوان عملیات را به صورت سریع انجام داد.

,

فرمانده تیپ تکاور انصار الرسول نیروی زمینی سپاه با قدردانی از مسئولان شهرستان، گفت: اقداماتی که در حوزه مبارزه با کرونا در این شهرستان انجام شده، قابل تقدیر است‌.

,

وی با بیان اینکه ما در پاکسازی محیطی اقدام می کنیم و باید برای برچیدن این ویروس زنجیر ارتباط بین افراد کمتر شود، گفت: انتظار می رود که مردم برای همکاری در این عملیات از پارک کردن خودروهایشان در معابر و خیابان‌ها خودداری کنند و حتی اگر امکانش وجود داشته باشد، برای اجرلی عملیات خیابان‌ها یک طرفه و یا مسدود شود‌.

,

فیض‌الهی از خبرنگاران خواست با اطلاع رسانی در زمینه انجام عملیات پاکسازی ویروس از شهر اسدآباد در فضای مجازی، گفت: این عملیات کاملا واقعی است و رزمایش نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه