اخبار داغ

فرماندار زنجان:

محدودیت‌های جدید ورود خودروهای غیربومی به زنجان اعمال می‌شود/ در تامین ارزاق عمومی مردم مشکلی نداریم

محدودیت‌های جدید ورود خودروهای غیربومی به زنجان اعمال می‌شود/ در تامین ارزاق عمومی مردم مشکلی نداریم
عسگری فرماندار زنجان با اشاره اینکه در تامین ارزاق عمومی مردم هیچ مشکلی در زنجان نداریم گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم از قبل انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد محدودیت ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان اظهار کرد: این محدودیت‌ها در چند روز اخیر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان زنجان با نیروی انتظامی و هلال احمر که در مبادی ورودی شهر زنجان مستقر هستند هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

,

فرماندار زنجان با تاکید براینکه طی روزهای آینده محدودیت ورود خودروها افزایش خواهد یافت بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای محدودیت‌های ورود خودروهای غیربومی با استانهای همجوار انجام شده و این هماهنگی‌ها با استانهای قزوین٬ آذربایجان شرقی٬ و غربی صورت گرفته تا محدودیت‌ها افزایش یابد.

,

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌هایی که با استانهای همجوار داریم محدودیت‌های جدید اعمال می‌شود عنوان کرد: در تلاش هستیم با کمک ارگان‌های دیگر محدودیت ورود خودروهای غیربومی را افزایش دهیم.

,

عسگری در خصوص اقدامات انجام شده برای کاهش تردد در داخل شهر زنجان بیان کرد: نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی در داخل شهر زنجان اقدام شده که کسبه‌ها در این راستا همکاری خوبی را داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه واحدهایی صنفی که محصولات غیرضروری را عرضه می‌کنند باید تعطیل شوند و کسانی که توجهی نمی‌کنند از ظرفیت‌های قانونی در برخورد با آنها استفاده خواهیم کرد ابراز کرد: متاسفانه با این اقدامات همچنان شاهد حضور مردم در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها هستیم و از مردم در خواست می‌کنیم که در اجتماعات حضور نداشته باشند تا بتوانیم زنجیره شیوع بیماری کرونا را در استان قطع کنیم.

,

فرماندار زنجان در مورد تامین اقلام اساسی مردم نیز عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین اقلام اساسی مردم زنجان نداریم و اقلام اساسی مردم به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است.

,

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌ها به مسئولان فروشگاه‌های تامین کننده ارزاق مهم مردم طی جلسه‌ای ابلاغ شد عنوان کرد: تاکید شد عرضه اقلام با کمترین ازدحام انجام شود و کالاهای خود را افزایش دهند تا مردم در ساعات مختلف بتوانند نسبت به تامین اقلام مورد خود اقدام کنند.

,

عسگری در خصوص تامین ارزاق مورد نیاز مردم عنوان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در تامین اقلام مورد نیاز مردم نداریم و از قبل پیش‌بینی‌های لازم اتخاذ شده و کالاها به اندازه کافی در انبار‌های اصلی که تامین کننده ارزاق عمومی هستند وجود دارد و فروشگاه‌های سطح شهر زنجان نیز به صورت مستمر رصد می‌شود و هیچ مشکلی از لحاظ کالاها در سطح شهر زنجان نداریم.

,

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را بکار بستیم تا مردم بتوانند از راه‌های مختلف کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم با فروشگاه‌های اینترنتی که در سطح استان زنجان فعالیت دارند انجام شده تا اقلام مورد مردم را تامین کنند.

,

فرماندار زنجان بیان کرد: مردم زنجان می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را بدون اینکه به فروشگاه‌ها مراجعه کنند با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت مجاز فعالیت دارند تامین کنند و قیمت اقلام عرضه شده توسط این فروشگاه‌های نیز به صورت کامل رصد می‌شود و برخی از این فروشگاه‌ها طرح‌های تخفیفی نیز در این ایام اعمال می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه