اخبار داغ

نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسین تأکید کرد؛

تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای زنده کردن فرهنگ مطالعه کتاب/ میزان استرس با مطالعه به صفر می رسد

تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای زنده کردن فرهنگ مطالعه کتاب/ میزان استرس با مطالعه به صفر می رسد
پور منعمی نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسین گفت: تعطیلات نوروز و قرنطینه بودن بهترین فرصت است که از همه نقصان ها به پیروزی برسیم و اگر قرنطینه شدن را شکست به حساب آوریم، می توانیم فرهنگ های جدیدی را در وجود خودمان زنده کنیم و یکی از این فرهنگ ها مطالعه کتاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهری پور منعمی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به  تعطیلات نوروز و شیوع بیماری کرونا گفت: با وقوع این مسئله اولین موضوعی که به ذهنم خطور کرد این بود که در این فرصت مناسب می توانم فرهنگ مطالعه را در ابتدا بین اقوام نزدیک خودم ترویج دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسین با بیان اینکه به منظور مطالعه از کتب نگارش شده توسط خودم شروع کردم، عنوان کرد: تعطیلات نوروز و حضور در منزل به منظور قرنطینگی بهترین فرصت برای مطالعه است؛ چرا که زمانی فرد غرق در کتاب می شود در دنیایی دیگر قرار می گیرد و هیچ کتابی نیست که انسان بگوید این کتاب ارزش خواندن ندارد.

,

وی ادامه داد: من به عنوان یک نویسنده کتاب های زیادی را خوانده ام حتی اگر کسی کتابی را به عنوان بدترین کتاب معرفی کرده باشد آن را مطالعه کرده ام و از همان کتاب مسائل زیادی را یاد گرفته ام.

,

پور منعمی با تأکید بر اینکه این ایام بهترین فرصت است که از همه نقصان ها و شکست ها به پیروزی برسیم، تصریح کرد: اگر قرنطینه شدن را شکست به حساب آوریم، می توانیم فرهنگ های جدیدی را در وجود خودمان زنده کنیم و یکی از این فرهنگ ها مطالعه کتاب است.

,

نویسنده کتاب عطش در کانال ضمن ابراز تأسف از اینکه امروزه تمامی نسل ها وقت خود را با گوشی های هوشمندی می گذرانند، اظهار کرد: در روزهایی که در منزل حضور داریم و قرنطینه هستیم می توانیم با زمان بندی کتب مورد علاقه خود را مورد مطالعه قرار دهیم  و در این ایام بهترین زمان است که فرهنگ مطالعه را دردرون خود نهادینه کنیم.

,

وی افزود: یکی از بزرگترین مزایای مطالعه کتاب را در خانواده خود شاهد هستم و آن، این است که آن گونه دیگران هراس درگیری بیماری کرونا را دارند؛ خانواده ام به سمت و سوی این مسئله نرفته اند و همه چیز را به خدا سپرده ایم و با مطالعه کتاب میزان استرس خانواده از این بیماری به صفر رسیده است به گونه ای که گاهی اوقات فراموش می کنیم که چنین بیماری وجود دارد.

,

پور منعمی با اشاره به استفاده از کتب به صورت صوتی و فرمت سند قابل انتقال گفت: من با این شیوه موافق نیستم؛ شاید دسترسی به گوشی به منظور شنیدن کتب و یا مطالعه آنها آسان تر باشد اما استفاده از گوشی های همراه مضراتی را هم به دنبال دارد.

,

نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسین خاطر نشان کرد: سعی کرده ایم که به همان شیوه سنتی کار چاپ کتاب ها را انجام دهیم و از ناشران نیر تمنا دارم که بگذارند فرهنگ مطالعه به همان شیوه قدیمی و به صورت کاغذی خود باقی بماند؛ چرا که دارای آثار مثبت است و انتقال دهنده فرهنگ ما خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه