اخبار داغ

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خبر داد:

سهم ۲۲ درصدی اسفراین از ابتلا به کوید ۱۹ در خراسان شمالی

سهم ۲۲ درصدی اسفراین از ابتلا به کوید ۱۹ در خراسان شمالی
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسفراین بیماریابی فعالی برای شناسایی بیماران کرونا مثبت در شهرستان دارد که با شناسایی تعداد بیشتر ، آمار بیماران نیز افزایش می یابد گفت : 22 درصد مبتلایان به بیماری کووید 19 ، اسفراینی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با عصراترک، با بیان اینکه با اعلام نتایج آزمایش ها تا ظهر روز چهارشنبه 6 فروردین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان اسفراین به 51 نفر رسید گفت : 37  درصد از این بیماران به صورت سرپایی درمان می شوند . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسحق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با , عصراترک, عصراترک, ، با بیان اینکه با اعلام نتایج آزمایش ها تا ظهر روز چهارشنبه 6 فروردین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان اسفراین به 51 نفر رسید گفت : 37  درصد از این بیماران به صورت سرپایی درمان می شوند . ,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در اسفراین خبر داد و گفت : 21 درصد نمونه های ارسالی به  آزمایشگاه مرکز استان خراسان شمالی از اسفراین است. 

,


وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسفراین بیماریابی فعال برای شناسایی بیماران کرونا مثبت در شهرستان دارد که با شناسایی تعداد بیشتر ، آمار بیماران نیز افزایش می یابد گفت : 22 درصد مبتلایان به بیماری کووید 19 ، اسفراینی هستند.

,
,


رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از  بستری 30 بیمار کرونا مثبت از ابتدای شیوع این بیماری در شهرستان خبر داد و افزود : هم اکنون 6 بیمار کرونا مثبت در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین بستری هستند و  20 بیمار با تلاش تیم درمانی بهبود و از بیمارستان مرخص شده اند.

,
,


ایلدرآبادی با اشاره به اینکه متاسفانه تاکنون11  شهروند اسفراینی  فوت شده اند گفت : 4 بیمار کرونا مثبت قطعی و 7 بیمار نیز مشکوک بوده اند که با این وجود تمامی آنها با رعایت نکات بهداشتی دفن شده اند.

,
,


وی اضافه کرد : از تعداد بیماران کرونا مثبت 2 بیمار در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد بستری هستند که در آمار شهرستان اسفراین محاسبه شده اند.

,
,


 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ضمن خداقوت و قدردانی از تیم های بهداشتی و درمانی  که صادقانه در خط مقدم مبارزه با کرونا خدمت رسانی می کنند گفت : همشهریان اسفراینی با ماندن در منزل در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس تیم های بهداشتی و درمانی را یاری کنند.

,
,


انتهای پیام/اسماعیل زاده

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه