اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

غربالگری 125 هزار کاشمری در بحث کرونا / اتراق در کلاته کاشمر با توقیف خودرو راننده همراه خواهد بود

غربالگری 125 هزار کاشمری در بحث کرونا / اتراق در کلاته کاشمر با توقیف خودرو راننده همراه خواهد بود
مسلم ساقی با بیان اینکه براساس اعلام شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ۱۲۵ هزار نفر در شهرستان غربالگری شده اند و۹۶۰ نفر مشکوک بودند، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تا اطلاع بعدی در محور خروجی به سمت کوهسرخ مستقر شده و از تردد خودروها در مسیر شصت دره جلوگیری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار کاشمر صبح امروز در نشست ستاد پیشگیری از ویروس کرونا ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و همراهی مردم و نخبگان شهرستان در بحث مبارزه با کرونا، اظهار داشت: زحمات و پیگری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که در سطح استان و ملی و کمکهای بزرگی که در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا داشتند وهمچنین پیگیری ها و زحمات نامزد منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تشکیل و هماهنگی قرارگاه مردمی بهداشت ودرمان قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه  شهرستان ما یکی از شهرستان‌های پیشرو در بحث پیشگیری و مقابله بوده و کلیه اقدامات در حوزه شهرستان بصورت سازمان یافته انجام شده است، خاطرنشان کرد: نمی توانیم سلیقه ای و شخصی تصمیم بگیریم وهمه اقدامات صورت گرفته شده بر اساس پروتکل های تعریف شده و شیوه نامه های ابلاغی انجام شده است.

,

فرماندار کاشمر همچنین ادامه داد: قطعاً ما در همه حوزه ها صاحب نظر و کارشناس نیستیم و بر اساس نظرات کارشناسی و تخصصی که طی پروتکل های ملی و استانی که توسط کارشناسان زبده تهیه و ابلاغ شده اقدام کردیم و هر اقدامی که شده با نظر تخصصی و کارشناسی شبکه بهداشت ودرمان و خرد جمعی بوده است.

,

از نقد سازنده استقبال می کنیم ولی نقادی با تخریب متفاوت است

, از نقد سازنده استقبال می کنیم ولی نقادی با تخریب متفاوت است,

وی با بیان اینکه فضای مجازی در حال رصد است و مدیریت می شود، تصریح کرد: در فضای مجازی عده ای به‌دنبال نقادی هستند و این یک امر اجتناب ناپذیر است و ما از نقد سازنده استقبال می کنیم ولی نقادی با تخریب متفاوت است و نظرات مخرب تاثیر منفی بر روند خدمت رسانی شهرستان به‌ویژه کادر بهداشت ودرمان خواهد داشت.

,

ساقی در ادامه اذعان کرد: سعی کردیم کارها کارشناسی و پخته باشد و احساسی و عجولانه اقدام نکنیم و بدبینانه‌ترین حالات را در تصمیم گیری‌ها پیش بینی کردیم و همه اقدامات هم افزا بوده و خواهد بود و با همدلی و همراهی همه مدیران و ارکان حاکمیتی در شهرستان انجام شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه جز اولین شهرستان‌هایی بودیم که غربالگری و تب سنجی را انجام دادیم، عنوان کرد: در حوزه اقلام درمانی به نسبت، وضعیت بهتری داریم و از تمام ظرفیت‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز شهرستان استفاده شده تا در این زمینه کادر بهداشت و درمان کمبودی نداشته باشند.

,

 

,

تفرجگاه ها و صندوق های قرض الحسنه تا پایان تعطیلات، تعطیل هستند

, تفرجگاه ها و صندوق های قرض الحسنه تا پایان تعطیلات، تعطیل هستند,

رییس ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه تعطیلی ها براساس دستورات دادستانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، تشریح کرد: صندوق های قرض الحسنه بر اساس تصمیمات استانی و دستورات دادستانی تعطیل شد و همچنین تفرجگاه‌های عمومی تا پایان تعطیلات، تعطیل خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی تا اطلاع بعدی در محور خروجی به سمت کوهسرخ مستقر و از تردد خودروها در مسیر شصت دره جلوگیری می کنند، تاکید کرد: مردم بخش کوهسرخ در صورت احراز هویت و تاکید بر اینکه حق اتراق در محور را ندارند مجاز به طی طریق به سمت ریوش هستند.

, .,

ساقی همچنین در ادامه بیان کرد: مامورین پلیس راه در محور بصورت گشت ثابت و سیار فعال هستند و چنانچه افرادی در مسیر و در حاشیه رودخانه اتراق کنند، در مرحله اول اقناع خواهند شد که محل را ترک کنند و در صورت عدم توجه نسبت به اعمال قانون اقدام و عندالزوم خودرو تا پایان تعطیلات نوروز به پارکینگ هدایت خواهند شد.

, .,

 

,

همکاری بسیج و کمیته مردمی فوق العاده بوده است / مردم حضور کولی ها را اطلاع دهند

, همکاری بسیج و کمیته مردمی فوق العاده بوده است / مردم حضور کولی ها را اطلاع دهند,

وی ادامه داد: براساس اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان ۱۲۵ هزار نفر در شهرستان غربالگری شده اند و۹۶۰ نفر مشکوک بودند که مشاوره های لازم درخصوص مراقبت‌ها و مشاوره‌های پزشکی توسط کارشناسان ومتخصیصن به این عزیزان ارائه شده است.

,

فرماندار کاشمر با بیان اینکه همکاری بسیج فوق العاده بوده و در کمیته مردمی ستاد اقدامات خوبی انجام شده است، تاکید کرد: قطعا بعد از کرونا در حوزه اجتماعی مباحثی مطرح خواهد بود و نگرانی هایی در این زمینه وجود خواهد داشت که باید کمیته مشاوره با مشارکت بهزیستی، مشاوران و روانشناسان برای ایجاد فضای آرامش روحی و روانی مردم تشکیل شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس تصمیمات ستاد شهرستان و دستور دادستانی، کولی های مستقر در حوزه سرزمینی شهرستان توسط نیروی انتظامی به خارج از حوزه استحفاظی هدایت شده اند و شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده آنها در سطح شهرستان با ۱۱۰ تماس و اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه