اخبار داغ

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس یازدهم:

مجلس صادقانه در نظارت بر اجرای قوانین ورود کند

مجلس صادقانه در نظارت بر اجرای قوانین ورود کند
اسحاقی گفت: نگاه به غرب همان مسیری بود که دشمن قصد داشت تا ملت ما را به آن سمت‌وسوی ببرد؛ جهتی که در کنار ذلّت‌وخواری، نیستی و پوچی نیز در آن مشهود بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیست‌ویک سال است سال نو در کنار ضریح منور امام رئوفمان، علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) حاضر می‌شوند و با مردم سخن می‌گویند. با آن‌که ایشان می‌توانستند این زیارت را نیز امسال در محیط خلوت حرم انجام دهند اما چون خود به مردم توصیه کردند تا مردم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنند، از این امکان که می‌توانست ویژه باشد دریغ کردند. این یکی از ویژگی‌های نائبان امام زمان (عج) در هدایت امت اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلمان اسحاقی منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, ، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: مقام معظم رهبری بیست‌ویک سال است سال نو در کنار ضریح منور امام رئوفمان، علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) حاضر می‌شوند و با مردم سخن می‌گویند. با آن‌که ایشان می‌توانستند این زیارت را نیز امسال در محیط خلوت حرم انجام دهند اما چون خود به مردم توصیه کردند تا مردم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه کنند، از این امکان که می‌توانست ویژه باشد دریغ کردند. این یکی از ویژگی‌های نائبان امام زمان (عج) در هدایت امت اسلام است.,

وی در خصوص آزادی اجتماعی در غرب گفت: حاصل آزادی اجتماعی در غرب هرج ومرج، فساد، بی‌بندوباری، خفقان و دیکتاتوری در فرهنگ و ادب، قتل و تجاوز بوده است و این را می‌توانید در آمارها مشاهده کنید اما اسلام قصد دارد آزادی اجتماعی را که نتیجه‌اش امنیت، عزّت، اقتدار، آرامش و استکبارستیزی در هر سوی است، برای جامعه معرفی و آن‌را احیا کند که این امر یا همان آزادی اجتماعی اسلامی که در تضاد غرب است را می‌توانید در اهداف محی‌الدین زمان، امام خمینی(ره) مشاهده کنید.

,

اهانت به اسلام در غرب آزاد است اما تحقیق در خصوص صهیونیست ممنوع

, اهانت به اسلام در غرب آزاد است اما تحقیق در خصوص صهیونیست ممنوع, اهانت به اسلام در غرب آزاد است اما تحقیق در خصوص صهیونیست ممنوع,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان مثال آزادی‌بیان یکی از شاخه‌های آزادی اجتماعی است که در غرب مشاهده می‌کنید هرگونه اهانت به مقدسات و بزرگان اسلام آزاد است و چه بسا مصونیت نیز وجود دارد و با بهانه‌های دفاع از آزادی از آنان دفاع نیز می‌شود در حالی‌که هرگونه نقد، انتقاد، تحقیق و تفحص در خصوص صهیونیست‌ها مجازات بسیار سنگین دارد.

,

اسحاقی اضافه کرد: می‌توان به عنوان نمونه هولوکاست را بیان کرد. جنایتی که صهیونیست‌ها سال‌هاست با القا و تاریخ‌سازی غلط به جنایت خویش مشغولند.

,

وی اظهار کرد: افرادی که ناآگاهانه تایید می‌کنند عدالت اجتماعی از غرب آمده است، نسبت به اسلام و تاریخ اسلام هیچ‌گونه اطلاعات و شناختی ندارند چون عدالت اجتماعی در مدینه‌النبی در زمان پیامبر(ص) بسیار مشهود است.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص افرادی که آگاهانه بر طبل دشمن می‌کوبند گفت: فرهنگ غرب یک فرهنگیست که برای سست‌کردن ریشه‌های اعتقادی، مبارزه با ایمان و باورهای یک ملت مسلمان می‌تواند کاربرد داشته باشد البته باید اعلام کرد که این فرهنگ هیچ‌گاه نمی‌تواند به فرهنگ مردم بصیر، فهیم و انقلابی ایران‌زمین ورود کند اما در ادامه عده‌ای با بیان این فرضیه غلط در پی مخدوش‌کردن فرهنگ اسلامی ایران هستند یعنی قصد دارند تا این‌جا که نتوانستند فرهنگمان را مخدوش کنند، در ادامه صاحب‌نظران را برای کامل‌کردن این پازل در پی تکه‌های آن در غرب بفرستند به عبارتی دادن آدرس غلط به نخبگان، صاحب‌نظران و فرهنگسازان ایران‌زمین است که صد البته این دشمنی به جایی نخواهد رسید.

,

اسحاقی در خصوص کوته‌بینی و ساده‌نگری اظهار کرد: در زمان پیامبر(ص) مردم ایمان و باور قوی داشتند از این‌که اسلام جهانی می‌شود. این ایمان و باور در خصوص دین اسلام و امروز در ابعاد مختلف در بین آحاد مردم وجود دارد. پس می‌توانیم بگوییم مردم در صحنه هستند اما صداقت، تنبلی‌نکردن، کوته‌بینی و ساده‌نگری‌نکردن را کجا و در بین چه اشخاص حقوقی باید جست‌وجو کرد؟

,

وی افزود: به عنوان مثال مجلس ما در نظارت بر حسن اجرای قوانین نباید تنبل باشد و باید صادقانه ورود کرده و دولت، سرمایه‌گذاران و ... را در لاین سرعت تحقق حقوق مردم قرار دهد. نظارت بر حسن اجرای قوانین می‌تواند آن‌جا که سرعت جهش تولید را کم می‌کند و به سمت تنبلی می‌رود اصلاح یا اقدامی دیگر انجام دهد.

,

به ظرفیت‌ها و نیروهای موجود در داخل کشور با کوته‌بینی و سهل‌انگاری نگاه نشود

, به ظرفیت‌ها و نیروهای موجود در داخل کشور با کوته‌بینی و سهل‌انگاری نگاه نشود, به ظرفیت‌ها و نیروهای موجود در داخل کشور با کوته‌بینی و سهل‌انگاری نگاه نشود,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید دولت و ملت یک نگاه متعالی و چشم‌اندازی ارزشمند داشته باشند و نباید به نیروها، امکانات و پتانسیل‌های موجود در داخل کشور با کوته‌بینی و سهل‌انگاری نگاه شود.

,

اسحاقی افزود: ما امروز الحمدالله از وجود دانشمندان، مدیران و نیروهای کار لایق و ارزشمندی بهره‌مند هستیم که در کنار منابع و پتانسیل‌های موجود می‌توانند در جهان خوش درخشیده و همان جهش اسلام در زمان پیامبر(ص) را در منابع دیگر تجربه کنیم.

,

وی اظهار کرد: امروز برایمان با شعار جهش تولید راه مشخص شده است. دولت و ملت باید با صداقت در رفتار، کردار و تدبیر خویش بستری را فراهم کنند که به تولیدات، منابع و پتانسیل‌های موجود با کوته‌بینی و ساده‌نگریی برخورد نشود و در این مسیر با تنبلی حقوق مردم پایمال نگردد.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص صبر گفت: کلام مقام معظم رهبری در خصوص صبر برای یک بازه زمانی خاص نیست بلکه می‌توان در این خصوص به زمان حال و همچنین گذشته اشاره کرد و چه بسا می‌تواند یک درس برای آیندگان نیز باشد.

,

نتیجه مذاکره با غرب کندی و حتی ایست در سرعت تحقق آرمان‌های انقلاب است

, نتیجه مذاکره با غرب کندی و حتی ایست در سرعت تحقق آرمان‌های انقلاب است, نتیجه مذاکره با غرب کندی و حتی ایست در سرعت تحقق آرمان‌های انقلاب است,

اسحاقی افزود: صبر مردم در امتحان و نشان‌دادن تدابیر فضاهای دولت‌های مختلف بوده است. به عبارتی مردم این فرصت را به همراهان و دولتمردان یک دولت دادند تا تدابیر خویش در تحقق حقوق مردم را نشان دهند. در بین این زمان‌ها عده‌ای روشنفکرنماها بودند که نجات از وضعیت‌های دولت‌ها را نگاه و مذاکره با غرب می‌دانستند نگاهی که نتیجه‌اش کندی و حتی ایست در سرعت تحقق آرمان‌های انقلاب است.

,

وی تصریح کرد: نگاه به غرب همان مسیری بود که دشمن قصد داشت تا ملت ما را به آن سمت‌وسوی ببرد. جهتی که در کنار ذلّت‌وخواری، نیستی و پوچی نیز در آن مشهود بوده است. این‌جا ملت صبوری کرد تا جایی‌که به این روشنفکرنماها ثابت شود که نگاه و تکیه به غرب مسیریست که دشمن برایتان تبیین کرده است و چه بسا سرابی است که دشمن برایتان ترسیم کرده است و همان‌طور که از گذشته و تاریخ آشکار بوده است هیچ‌گاه دشمن صلاح و مصلحت ما را نخواسته است و قطعا نخواهد خواست.

, نگاه به غرب همان مسیری بود که دشمن قصد داشت تا ملت ما را به آن سمت‌وسوی ببرد. جهتی که در کنار ذلّت‌وخواری، نیستی و پوچی نیز در آن مشهود بوده است. ,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: این‌جاست که باید به روشنفکرنماهایی که صبوری ندارند باید گفت به‌جایی که دنبال همراهی و سراب وعده‌های دشمنی که دشمنی او بر شما ثابت شده است بروید بهتر است همراه مردم صبوری شوید که می‌دانند با صبرواستقامت خویش می‌توانند دشمن را به زانو درآورند.

,

صفات آمریکایی‌ها در برجام مشهود است

, صفات آمریکایی‌ها در برجام مشهود است, صفات آمریکایی‌ها در برجام مشهود است,

اسحاقی در خصوص اعتماد به آمریکا اظهار کرد: درخصوص صفاتی که مقام معظم رهبری در وصف آمریکا به آن اشاره کردند، همه دارای سابقه مستند تاریخی است که آخرین نمونه آن مذاکرات برجام است که تمام صفات را می‌توانید در منش، رفتار و عملکرد آمریکایی‌ها به صورت روشن و آشکار مشاهده کنید.

,

وی افزود: مقامات آمریکایی در حالی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا سخن می‌گویند که متهم به ساخت این ویروس در جهت جنگ بیوتروریسم هستند. این را ما نمی‌گوییم، ایران نمی‌گوید بلکه کشور چین می‌گوید.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه چین چند روز قبل بیان کرد که می‌تواند این ویروس توسط آمریکایی‌ها شیوع پیدا کرده باشد. یک ماه پیش از شیوع این بیماری در چین، المپیک ورزشکاران نظامی در چین برگزار شد. آیا نظامیان آمریکایی این ویروس را با خود به چین آوردند؟ این‌ها همه احتمالات است. مقام معظم رهبری نیز در سخنانشان از احتمال حمله بیولوژیکی نام بردند.

,

اسحاقی افزود: حتی می‌توانیم به کیفیت جنگ‌های زمانه خود اشاره کنیم. بیل گیتس چند سال پیش در سخنرانی خود که در سایت TED منتشر شد گفت گه جنگ‌های آینده دیگر اتمی نخواهد بود و سلاح‌های بیولوژیکی خواهد آمد که می‎‌تواند ده میلیون نفر را بکشد.

,

وی افزود: پس می‌توانیم امروز بگوییم که شیوع ویروس کرونا احتمال جنگ آن هم یک جنگ بیولوژیکی است.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در کنار احتمال حمله بیولوژیکی، نگاه علمی نیز باید به این موضوع داشت که بی‌اعتمادی ما را به آمریکایی‌ها بیشتر کند گفت: احتمالاً دیده‌اید در یک خانواده برخی بیشتر مریض می‌شوند و برخی کمتر. برخی حساسیت زیادی به دارو دارند و برخی نه. اکنون نیز داروهایی که ساخته می‌شود در برخی نژادها پاسخ می‌دهد و در برخی نژادها نه. بیماری‌ها در یک نژاد اثر دارد در نژاد دیگر اثر ندارد. این نشان می‌دهد که گیرنده‌های سلولی نژادها با یکدیگر متفاوت است و یک ویروس باید به گیرنده سلول متصل شود تا بتواند اثر بگذارد. این موضوع به راحتی با اصطلاح‌های اتنیک وِپن (ethnic weapon) و ژنتیک وِپن(genetic weapon) قابل جست‌وجو است. اتنیک وپن یعنی سلاح‌های نژادی. سلاح نژادی یعنی چه؟ یعنی این ویروس به یک نژاد خاص بیشتر ضربه می‌زند. البته این به این معنا نیست که نژاد دیگر درگیر نمی‌شوند، بلکه هدف این است که یک نژاد خاص بیشتر درگیر شود.

,

اسحاقی افزود: پس می‌توانیم مطمن باشیم که کشوری که خوراکش را صهیونیست‌ها می‌دهند جز خیانت و خباثت هدفی ندارد. با اندکی تأمل در تاریخ می‌بینیم رژیم صهیونیستی و آمریکا ظالمانی بودند که تجربه در جنگ‌های بیولوژیکی را داشتند و امروز به‌خاطر درمانده‌شدن، به هر دسیسه و ابزاری دست می‌برند.

,

دشمن با فضای مجازی به ایمان مردم ضربه می‌زند

, دشمن با فضای مجازی به ایمان مردم ضربه می‌زند, دشمن با فضای مجازی به ایمان مردم ضربه می‌زند,

وی در خصوص فضای مجازی اظهار کرد: بیش از دو دهه است مقام معظم رهبری مکرر به شبیخون فرهنگی اشاره می‌کنند. سلاح این شبیخون فرهنگی یا به عبارتی میدان جنگ این موضوع فضای مجازی است.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می‌داند برای آن‌که به انقلاب اسلامی، نظام و کشور خدشه و آسیب بزند باید نخست به اعتماد، ایمان و باور مردم آن نظام، انقلاب و کشور آسیب بزند. این مکر دشمن نیاز به یک میدان و بستر دارد که می‌توان به فضای بی‌صاحب مجازی اشاره کرد. آیا در خود کشورهای غربی این‌گونه است؟ آیا در روسیه و چین و ... فضای مجازی این‌گونه است؟

,

اسحاقی با بیان این‌که باید به چند واقعیت اشاره کرد افزود: اول این‌که این تیشه ناکارآمدتر از آن است که به ریشه انقلاب که خلوص امام راحلمان، خون شهیدان و ایثار رزمندگان، آزادگان و جانبازان و وجود رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای را در خود دارد، ضربه بزند.

,

وی اظهار کرد: واقعیت دوم این‌که در همین میدان نبرد جوانان پرشور، انقلابی، نخبگان و صاحب‌نظران جوانی هستند که رزمنده مبارزه با شبیخون فرهنگی هستند و در فضای ناامیدی، القائات غلط و بی‌اعتمادی که دشمن ایجاد می‌کند می‌جنگند.

,

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام برای فضای مجازی باید از مجلس شروع شود. توجه به ساختارها در فضای مجازی نیازمند قانون‌گذاری، نظارت و بعضًا اصلاح قوانین و مقررات است و دولت در جهت وظایف ذاتی خود که همان فراهم‌کردن بستر امن و امید برای ملت است باید در این مسیر پیش قدم گردد.

,

توجه به فضای مجازی توجه به امنیت است

, توجه به فضای مجازی توجه به امنیت است, توجه به فضای مجازی توجه به امنیت است,

اسحاقی تأکید کرد: قطعا توجه به فضای مجازی توجه به امنیت است. همان نعمتی که در کنار سلامتی به آن اشاره شده است.

,

وی افزود: توجه به فضای مجازی توجه به اعتماد، باور و اعتقادات مردم کشور به مسئولان، کارگزاران، دین و ... است. امروز دشمن یکی از میادین جنگ خود را فضای مجازی می‌داند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه