اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رزن مطرح کرد؛

امکان "جهش تولید" با رفع موانع تولید/ آمادگی کامل بسیج برای تحق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین

امکان "جهش تولید" با رفع موانع تولید/ آمادگی کامل بسیج برای تحق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین
داوود مهدوی با بیان اینکه برای احیا و جهش تولید همه توان بسیج و سپاه را به کار خواهیم گرفت، گفت: بسیج برای تحقق شعار سال در شهرستان رزن و درگزین آمادگی کامل دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: جهش تولید از بستر رفع موانع تولید و کسب کار می گذرد و مسئولان در سطح کشور و شهرستان باید به این سمت حرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در جهت افزایش تولید در سال گذشته برخی اقدامات در سطح منطقه صورت گرفت، افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید باید این تلاش ها دو چندان شود.

,

مهدوی راه رسیدن به اقتصاد پایدار را جهش در تولید و به تبع آن صادرات برشمرد و گفت: نگاه به تولید در کشور باید اصلاح شود و کارگران و کارآفرینان باید به دید رزمندگان جبهه اقتصاد نگریسته شوند.

,

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اتفاقات و حوادثی که در سال گذشته در سطح کشور رخ داد، خاطرنشان کرد: بیماری کرونا در روزهای پایانی سال مشکلاتی را برای بخش های مختلف کشور پدید آورده است.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اتفاقات سال ۹۸ و شهادت حاج قاسم سلیمانی بعنوان مهمترین رخداد سال گذشته، عنوان کرد: حضور میلیونی عاشقان این چهره فاخر ملی و جهانی در ایران و کشورهای منطقه دشمنان را به وحشت انداخته است.

,

وی در پایان بر به کارگیری تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای تلاش جهش تولید در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: در تمام حوزه ها و بخش ها آمادگی کامل خود را برای همراهی به دستگاه های اجرایی و تولیدی اعلام کرده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه